Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #11
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    ben altijd voor gratis spullen

  2. #12
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dag allemaal, hieronder heb ik wat informatie over het aankomende evenement:



    Adventlijst van 30 dagen:
    A) Grondstoffen
    B) Avonturen
    C) Speciale deuren

    B Avonturen
    In totaal 7 deuren met avonturen erachter.
    Dag 1, 3, 7, 10, 14, 21 en 28

    C Speciale deuren:
    1) 5 manuscript, 3 tome of 1 codex
    2) 500 bonen of 350 stermunten
    3) 2 hazenamulet, 4 vliegende settler, 2 koffie of 3 goudkoorts-buff
    4) 2 beenderlijm, 2 chocohaas, 2 Myer of 2 drillmeester
    5) +500 goudrefill of +750 ijzererts
    6) 1 dorpsschool of 2 drijfhuisjes


    Level 6 upgrade met Grout
    Het kost 249 ballen om 200 grout te kunnen kopen. In totaal heb je 300 grout nodig om één gebouw te upgrade (+1000 graniet erbij).
    Je hebt dus in totaal ~375 ballen nodig om je gebouw te kunnen upgraden.
    Mazzelaar van een ontdekkingsreiziger
    De nieuwe ontdekkingsreiziger kan in de winkel 2x worden gekocht. Hieronder de overzicht van de loot na een zeer lange schatzoektocht. Zoals je kunt zien neemt hij één grondstof mee + een buf (wat de speciale skill is). Ook neen de ontdekkingsreizigers de evenementgrondstoffen mee. Er is een kleine kans dat hij ballen meeneemt.




    Laatst gewijzigd door Poegel; 30-04-14 om 20:09.

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    is het 50 of 200 grout? als je mouseover doet staat er 50, maar in de tekst 200. Zou 50 wel erg weinig vinden. Evenzo, niet echt interessant om dit te sparen. 10000 ballen voor 2 ontdekkers en monikkenkloosters is al lastig zat denk ik

    edit: het is 200 grout wat je krijgt

  4. #14
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt, heb het aangepast.

  5. #15
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Na het openen van alle master architect kistjes (het aantal wat gekocht mag worden is gelimiteerd bij dit event) is dit de uitslag:

    5 bevroren ijzermijnen
    3 kerstbomen (BB haal deze maar uit de pakketjes)
    2 paviljoen
    4 piratenhutten
    3 raving rabbit
    3 bevroren huizen
    Laatst gewijzigd door Bucket; 01-05-14 om 12:15.

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    lollll. ik voorzie een upgrade, laat 15 rabbits uit je stermenu 10 paviljoentjes uitwonen en het worden hobbitholen met 50 woonruimte:P

    Dan krijgen die dingen eindelijk nog eens wat waarde behalve stervulling.
    Misschien iets om in het collectietabje te kunnen maken??
    Gooi er 5 kerstbomen bij en je krijgt een extra diepe kolenmijn (instant level 5 ala bevroren ijzermijn)

    Oww, en ik ging nog zeggen woottt, voor extra bouwvergunningen en klooster en drijvers of dorpsschool en leuke zoekertttt

    Vind het leuk vooruitzicht om dit winkeltje te bezoeken!
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 01-05-14 om 22:27.

  7. #17
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik ruik 2 explorers voor me collectie

  8. #18
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    ha ha ik ook, maar niet als ze balans van het zoeken van wk items niet aanpassen. dan wordt het namelijk heel moeilijk om die avo's te gaan spelen.
    en naast de avo's heb ik nog geen andere manier gezien om veel ballen te verzamelen.

    OR komen met kleine pakketjes wk items terug maar te weinig om buffs mee te maken voor de avo's.

    Mijn conclusie tot nu toe is leuke opzet en mooie items in de shop en kalender, maar ze moeten nog wel wat aan de balans doen.
    want ik zie al problemen als lvl 50 speler terwijl je als lvl30 misschien net 2 OR hebt en dus nooit genoeg wk items kan verzamelen voor de avo's.

    Ik snap dat het een uitdaging moet zijn, maar 1 van de top items (OR of Klooster) zou voor iedereen haalbaar moeten zijn.

  9. #19
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Grout is een mengsel van cement, water en eventueel ook gemengd met toeslagmateriaal en hulpstoffen

  10. #20

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien zijn ze geschrokken van het gemak waarmee de eitjes de server op gevlogen zijn afgelopen evenement, dat ze daarom de balans nu zo krap gezet hebben, maar (ook lezend op .com forum) ik ga ervanuit dat er nog wel wat getweaked gaat worden.

    Overigens wordt daar (.com forum) het hele event afgebrand, terwijl het enige probleem de balans is zoals The Dutchman aangeeft ook. Ik vind het een leuke shop en het idee om via verzameldingen buffs te maken om kampjes te slopen is ook wel origineel.

    @Ricos Grout is dus te vertalen met specie? Lijkt me wel een goeie.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.