Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #41
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2

  2. #42

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2
    heeft jouw vogeltje jou dat ingefluisterd?
    die inktvis had vorig WK alle wedstrijden goed... kan jouw vogeltje dat ook???

  3. #43

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
    Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie beschikbaar hebben. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

    BB_Skelril
    Succes er mee Skelril.

  4. #44
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    heeft jouw vogeltje jou dat ingefluisterd?
    die inktvis had vorig WK alle wedstrijden goed... kan jouw vogeltje dat ook???
    yep dat kunnen mijn vogeltjes heel erg goed zelfs

  5. #45

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer Roodstaart voor je WK-punten.
    Ben bang dat je die voor de 1e wedstrijd al niet gaat krijgen LOL
    En mijn Oefenwestrijd staat al vanaf vanmorgen open en ik kan er dus nix mee en in mijn proviandhuis kan ik geen attributen maken om die 11 spelers van het veld te maaien.
    Gelukkig heb ik nog 11 1/2 dag om dat 1e avontuur af te maken.
    Laten we allemaal duimen dat BB voor die tijd alles weer op de rails gaat krijgen.

    Anders maken we er gewoon een "Tour de France"-event van

  6. #46

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    cancel dat avontuur maar, je krijgt nog mogelijkheden om hem te kopen/krijgen in de winkel.
    Was tenminste zo op de test-server. Spotgoedkoop!

  7. #47

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    [COLOR="navy"Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.
    BB_Skelril[/COLOR]
    Wordt het evenement nu een dag verlengd, of zijn we in de kalender het eerste vakje "kwijt" en kunnen we de hoofdprijs ook niet meer binnenhalen?

    Gisterochtend al vroeg ingelogd, en gisteravond weer, maar geen evenement en dus geen vakje kunnen openen, zou wel fijn zijn als iedereen die gister is ingelogd een berichtje krijgt in de mailbox, zoiets als "Een paar ondeugende settlers hadden de kalender verstopt en stiekem geopend, gelukkig hebben we hem teruggevonden en krijg je de inhoud alsnog met wat rente" en dan de inhoud van het 1e vakje met als bonus/vergoeding bijv. een kleine verbeteraar (zakje regenboogsneeuw zou ik wel leuk vinden ) in de kalender is het vakje dan automatisch al geopend.

    Of diegenen kunnen het vakje alsnog openen (inhoud ietsje vergroten met de verbeteraar)?

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Hey bb_skekril

    Weet je soms of de WK volledig gereset zal worden ? m.a.w. dat we een nieuwe oefenwedstrijd gaan krijgen ?
    Ik en veel andere mensen hebben momenteel de oefenwedstrijd lopen maar kunnen deze dus niet verder doen doordat het WK event niet aan staat. Onder tussen kunnen wij dus ook geen andere avondturen starten en met het weekend voor de deur zou dit wel heel jammer zijn

  9. #49

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    cancel dat avontuur maar, je krijgt nog mogelijkheden om hem te kopen/krijgen in de winkel.
    Was tenminste zo op de test-server. Spotgoedkoop!
    Herhaling

  10. #50

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    zoek een verzamelvoorwerp.
    Schoudervulling via een korte schatkist.

    ?????
    ik heb geen korte schatkist
    LOL
    translate google

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.