Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: verlopen handel niet retour

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    verlopen handel niet retour

    ik heb iemand in gilde handel gestuurd, maar hij is lvl 4, dus heeft geen handelshuis en is inactief...
    ik kon/kan hem wel gewoon handel sturen terwijl hij geen handelshuis bezit, maar deze handel verloopt nooit en ik krijg hier dus ook niets van terug!!!
    dit was een week geleden of zo, maar nog geen afgewezen handel retour gehad...

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik heb iemand in gilde handel gestuurd, maar hij is lvl 4, dus heeft geen handelshuis en is inactief...
    ik kon/kan hem wel gewoon handel sturen terwijl hij geen handelshuis bezit, maar deze handel verloopt nooit en ik krijg hier dus ook niets van terug!!!
    dit was een week geleden of zo, maar nog geen afgewezen handel retour gehad...
    Bij outbox in je berichten kun je toch je handelsaanbod terugtrekken? (volgensmij. not sure)

  3. #3
    TIPEX
    verlopen handel komt pas terug als deze andere speler ook inlogt, spijtig genoeg i dat ook met avontuuruitnodigen dacht ik

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het zou natuurlijk sowieso niet moeten kunnen dat je iemand die geen handelshuis heeft wel handel kunt sturen...

    in je outbox kun je de handel niet terug trekken, maar na het bezoeken van de outbox (zonder daar iets gedaan te hebben) is de handel wel geretourneerd naar mij (bod afgewezen)...
    de handel is dus niet langer vermist, maar het blijft toch een vreemde situatie/oplossing...

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Quote uit het verandering log van 19 februari:
    Het proces om een handel aanbieding en avontuur uitnodiging te laten vervallen is verbeterd: je kunt het proces triggeren door de outbox te openen
    BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Quote uit het verandering log van 19 februari:


    BB_Skelril
    maar het blijft vreemd dat je iemand van lvl 4 zonder handelshuis toch gewoon handel kunt sturen...
    of hij hem ook daadwerkelijk ontvangt/kan accepteren weet ik niet, want lvl 4 ben ik inmiddels niet meer...
    ik kan me herinneren dat vroeger de handels optie grijs was en dat je geen handelsverzoeken kon sturen naar iemand die niet aan alle voorwaarden voldeed... blijkbaar is dit terug gedraaid en kun je nu wel gewoon mensen handel sturen die niet aan de voorwaarden (handelshuis, vriendenlijst, gilde) voldoen...

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het kan zijn dat met de introductie van het nieuwe mailsysteem deze restrictie is verwijderd, ik zal het even navragen bij de ontwikkelaars :-).

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.