Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: onderhoud

DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

onderhoud

wel balen alle mijnen plat waaronder een goud mijn level 2 dacht dat alles stil zou staan wat ik gelezen had

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan nog steeds geen verbinding maken. Heb de ondersteuning reeds hiervan op de hoogte gesteld. Krijg de volgende melding in mijn scherm halverwege het tweede voortgangsscherm:

Error parsing game_settings.xml: SyntaxError: Assert!
    gParse: Want to add upgrade bonuses at the wrong position: 0 != 5. Please check the game settings!

Vervolgens wordt het eiland niet geladen. En krijg ik de melding dat de serververbinding mislukt is en dat de pagina ververst moet worden.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De SyntaxError kan worden opgelost door onderstaande stappen te volgen:
    1. Sluit alle The Settlers Online tabbladen
    2. Leeg je cache en geschiedenis
    3. Start je browser opnieuw op
    4. Log in op The Settlers Online
    Let op: je zal alle cache en geschiedenis moeten verwijderen voordat deze oplossing effect heeft.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Cache en geschiedenis legen heeft niet geholpen. Ben nu thuis op andere netwerkverbinding en het werkt gewoon weer.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten