Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 85

Onderwerp: [afgerond] onderhoud 23 april

  1. #51

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    om frustratie te verzachten , verwacht ik minstens 500 eitjes......

  2. #52
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    dat het uitloopt en/of langer duurt vind ik niet zo erg... wat mij wel stoort is de communicatie er van...
    je kunt mij niet wijs maken dat als het onderhoud tot 9:00 duurt/gepland staat dat ze er pas om 12:04 achter komen dat ze 9:00 niet gaan redden... ze hadden om 9:30 ook ff een berichtje kunnen plaatsen dat er problemen zijn en dat het (veel) langer gaat duren...

    dit zinnetje vind ik dan wel weer grappig:
    "Houd er rekening mee dat het onderhoud soms enkele minuten uit kan lopen." LOL
    *Point taken*

    De communicatie is inderdaad onvoldoende in de meeste gevallen omtrent dit onderwerp; aan de andere kant beter laat dan nooit

    Wat betreft 9:00 naar 12:04 -> andere tijdzone (of zou dit als sarcastisch worden opgevat )

    => ga nog even van het zonnetje genieten

  3. #53
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    ja kan ook hier kijken https://twitter.com/TSO_NL

  4. #54

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Mensen zeur toch eens niet zo; ja het is balen dat het niet werkt..... maar er zijn veel ergere dingen....

    Is het een kwestie van leven/ dood..... nee...
    Verlies je er iets door... nee... (server tijd staat stil dus er gaat NIETS verloren)

    Er zal vast wel een oplossing komen; is het niet nu dan is het wel over een paar uur

    Jullie gevederde vriend!
    Helemaal mee eens Relax, loop even naar buiten. De zon schijnt! (voor de echte TSO verslaafden: De Zon is de ster in het planetenstelsel waar de Aarde deel van uit maakt. Vanaf de Aarde gezien, is de Zon het helderste object aan de hemel.) Iets met buitenlucht zeg maar

  5. #55
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Zoals je in het bericht op de hoofdpagina kan lezen waren zowel de spelwereld als onze website en fora offline voor onderhoud. De website was pas vanaf 12 uur weer bereikbaar waarna er direct een update bovenaan de pagina is geplaatst. Verder hebben we vanaf 08:00 uur vanochtend up-to-date informatie verspreid op zowel Facebook als Twitter.

    BB_Skelril

  6. #56

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    GEXTE,

    Zoals je in het bericht op de hoofdpagina kan lezen waren zowel de spelwereld als onze website en fora offline voor onderhoud. De website was pas vanaf 12 uur weer bereikbaar waarna er direct een update bovenaan de pagina is geplaatst. Verder hebben we vanaf 08:00 uur vanochtend up-to-date informatie verspreid op zowel Facebook als Twitter.

    BB_Skelril
    Jullie hadden misschien wel even de twitter en facebook link in dat berichtje kunnen zetten, als kleine en gratis service voor de settlers die daar niet op thuis zijn. (staat nu wel op frontpage, vanmorgen niet)

  7. #57

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    had van mij ook wel na het event gemogen, dat loopt evengoed af op 30 April

  8. #58
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Robin_,

    Het onderhoud is Dinsdagochtend aangekondigd, vervolgens is vannacht omstreeks 02:30 uur het onderhoud begonnen waarmee de website en fora tot 12:00 uur niet bereikbaar waren. Het is onmogelijk om een website te updaten die op dat moment offline is ;-).

    Overigens staan er meerdere links naar zowel de Facebook als de Twitter pagina op onze hoofdpagina.

    BB_Skelril

  9. #59

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    had van mij ook wel na het event gemogen, dat loopt evengoed af op 30 April
    Dat was voordeliger geweest voor de paaseiverzamelaars. Ik had voor gestemd.

  10. #60

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    de ontdekkings reizigers staan te wachten op een nieuwe opdracht
    hopelijk hebben ze koffie en broodjes meegenomen vannacht

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.