Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 85

Onderwerp: [afgerond] onderhoud 23 april

Its-me's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    erg bemoedigend roodstaart......

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    BB, misschien een idee om iets met verslavingszorg te implementeren? ;-)

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FritsK Bekijk Berichten
    BB, misschien een idee om iets met verslavingszorg te implementeren? ;-)
    Dat doen ze toch ,als je mensen maar lang genoeg laat afkicken raken ze uit eindelijk wel van de verslaving af
    Laatst gewijzigd door s-andman; 23-04-14 om 12:32.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ach, ik heb er geen probleem mee hoor dat er zoveel junks XL aan settlers meedoen, voel ik me tenminste geen buitenbeentje

Ingeschreven
    Jan 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Die uitloop zorgt ervoor dat ik nu mijn manuscript niet op tijd op kon pakken. Boekbinder doet daar 12 uren over dus ik verlies nu tijd. Ik heb 14 ontdekkingsreizigers die o.a. paasei verzamelen voor me om de 12 uren. Ik had een ritme te pakken maar nu is die verstoord

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Dat doen ze toch de mensen laten afkicken is uit eindelijk van je verslaving afkomen
    Hehe, oke oke, misschien een idee om bij de volgende update een verslavingsdeskundige hier op het forum aanwezig laten zijn...

radimir's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Tjonge jonge........
    Ik zit in het systeembeheer.
    Als een klant van ons zo lang zonder zijn server zou zitten............was ik een klant kwijt.

Tip voor BB_Skellril: zullen we eens om de tafel gaan zitten dat "wij" settlers gaan hosten?....lever ik er een paar goede systeembeheerders bij.

Groetjes Radimir

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een leuk idee voor een volgend groot onderhoud: Settlers legpuzzel, boter kaas en settlertjes en niet te vergeten de settlers kruiswoordpuzzel

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Mensen zeur toch eens niet zo; ja het is balen dat het niet werkt..... maar er zijn veel ergere dingen....

Is het een kwestie van leven/ dood..... nee...
    Verlies je er iets door... nee... (server tijd staat stil dus er gaat NIETS verloren)

Er zal vast wel een oplossing komen; is het niet nu dan is het wel over een paar uur

Jullie gevederde vriend!
    dat het uitloopt en/of langer duurt vind ik niet zo erg... wat mij wel stoort is de communicatie er van...
    je kunt mij niet wijs maken dat als het onderhoud tot 9:00 duurt/gepland staat dat ze er pas om 12:04 achter komen dat ze 9:00 niet gaan redden... ze hadden om 9:30 ook ff een berichtje kunnen plaatsen dat er problemen zijn en dat het (veel) langer gaat duren...

dit zinnetje vind ik dan wel weer grappig:
    "Houd er rekening mee dat het onderhoud soms enkele minuten uit kan lopen." LOL

Zwollywoodss
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FritsK Bekijk Berichten
    Hehe, oke oke, misschien een idee om bij de volgende update een verslavingsdeskundige hier op het forum aanwezig laten zijn...
    Of gewoon neerzette dat er onderhoud is, met wat meer info

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten