Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 85

Onderwerp: [afgerond] onderhoud 23 april

  1. #11
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Nelleke199,

    Zoals op de hoofdpagina, Facebook en Twitter al sinds Dinsdag stond aangegeven waren zowel de spelwereld als de website en het forum offline voor verlengd onderhoud (vanaf 02:30 uur tot 09:00 uur). Door omstandigheden liep het onderhoud uit en inmiddels lijkt het erop dat de Nederlandse spelwereld vanaf 13:00 weer bereikbaar zal zijn.

    BB_Skelril

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Lol imagic :P

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen, loop eens niet zo te klagen. BB werkt er ongetwijfeld hard aan om een en ander zsm op te lossen. Beetje geduld voor een in mijn geval gratis te spelen spel lijkt me wel op zijn plaats!

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ik ben benieuwd wat voor bonus we krijgen omdat we een halve dag niet hebben kunnen spelen

  5. #15
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    100 eitjes.
    hazenamulet.
    chocokonijn (deze mogen ze van mij houden)
    even een paar voorstellen

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    inderdaad heb geduld het is een gratis spel

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    @FritsK ,@sita1974, er zijn ook een hoop mensen die niet gratis spelen, die BB ondersteunen door edelstenen te kopen, zoals ook ik bij tijd en wijle. dus hebben we ook het recht om te zeuren, niet tegen bb-skelril in mijn ogen, die doet zijn best. Alleen is BB te veel bezig met geld binnen te harken. bij andere spellen die ik speel ( of gespeeld heb ) kwamen downtimes als dit nooit voor, de meeste professionele bedrijven hebben dan ook 2 servers zodat als de ene crashed danwel onderhoud nodig heeft de andere server opgestart word wat meestal met een half uurtje gedaan is en soms merk je er zelfs helemaal niets van ( behalve dat je even uit je spel gelazerd word dan )

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan het toch dat we in NL steeds problemen hebben? In Duitsland is de dinsdag toch update-dag? Gaat het daar wel goed?

  9. #19
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds vanochtend ook bovenstaande problematieken, echter naderen we nu de klok van 13:00u en vraag me af of het allemaal gelukt is. Ook vanochtend kon ik niet op de home pagina komen waardoor ik niet kon zien wat er aan de hand was en waarom we niet online konden komen.

  10. #20
    Roosje090
    Ik zie de compensatie wel in mijn inbox

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.