Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Geen eitjes uit avonturen

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    thx

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wacht al zeker meer dan 10 minuten op die eitjes...

  3. #13
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    het blijft maar aan de gang geen eitjes als de avo klaar is, het haalt zo langzamerhand wel beetje de lol weg van de avo's spelen..... en blijkbaar werkt die in game berichten ook niet want tot op heden nog steeds geen bericht erover gehad....

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    9 avo s achter elkaar geen ei, ook geen 10 min alsnog ei verhaal.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    is er al wat bekend over de eitjes uit de avo's?

  6. #16
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het script was nog niet geactiveerd op de Nederlandse wereld waardoor de paaseieren niet werden verstuurd, inmiddels is het script geactiveerd en zal je, indien je paaseieren in de buit krijgt, 10 minuten na het afronden van een avontuur een in-game bericht met de paaseieren ontvangen.

    Ook kan ik jullie vraag over de drop rate beantwoorden: er bestaat een kans op paaseieren uit elk avontuur, er is dus geen 100% drop rate.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-04-14 om 15:20.

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij klopt er niks van je verhaal BB_Skelril. Soms zitten er wel eitjes in de loot en soms niet, maar tien minuten na een avontuur een aparte in game mail met eitjes? Vandaag heb ik 2 avo gespeeld: één met eitjes in de loot en één zonder. Maar ik heb in ieder geval na tien minuten geen in-game mail gekregen met alsnog wat eitjes.

  8. #18
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Sir_Paul,

    Wanneer je een avontuur afrond bestaat er een kans dat je paaseieren als buit krijgt, er is momenteel een bug waardoor paaseieren soms niet aan de buit worden toegevoegd, om dit op te lossen is er een script geïmplementeerd die, indien je paaseieren als buit behoort te krijgen (wat jij als speler niet kunt zien), de paaseieren 10 minuten na het afronden van het avontuur alsnog naar je toestuurt.

    BB_Skelril

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Net nog even nagevraagd op de wereldchat, maar niemand heeft in game mails voorbij zien komen met eitjes hoor. Het spijt me zeer, maar ik blijf erbij dat je verhaal dan ook niet klopt.

  10. #20
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Sir_Paul,

    Er is geen 100% kans op paaseieren, wanneer je geen in-game bericht met paaseieren ontvangt betekent het dat er geen paaseieren in de buit aanwezig waren.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.