nu voor het eerst 2x 30 eitjes van dezelfde ontdekker gekregen, dus die 71 zijn dan toch nog een betere score bucket![]()
nu voor het eerst 2x 30 eitjes van dezelfde ontdekker gekregen, dus die 71 zijn dan toch nog een betere score bucket![]()
Maar 1x kwamen mijn 10 ervaren ontdekkingsreizigrs met 0 eiers trug. Maximaal met 180. Gemiddeld zal het niet meer zijn dan 90-100.
Gisteren een erg goede dag gehad qua eitjes uit zoektochten: 420. Dit verpulvert m'n oude persoonlijk record met 36 stuks.
hmm in het begin kwamen ze bij mij (7 OR) met gemiddeld 100 Ei per dag terug (soms zelfs meer dan 200) maar de laatste week heb ik vaak niks of 2x 30 ei. Lijkt wel of ze in het onderhoud de kans wat hebben teruggeschroefd.
Ik heb nu voor de 2e keer de missie vind 50 eieren op zeer lange zoektocht. En jawel hoor ze komen allemaal weer leeg terug. Vorige keer heb ik er 4 dagen over gedaan om 50 eieren te vinden met 4 OR. Als ik dan hier zie dat anderen 2 keer eieren vinden met 1 OR vind ik dat toch wel heel raar.
En waarom 2 keer dezelfde missieketen... alsof dat leuk is. Niet dus.