Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: help mijn verbetering eierzoektocht werkt niet

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem, een vriend heeft eierzoektocht op mijn eiland gedropt maar geen eieren te zien.

  2. #22

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook offline toen ieman mijn burgemeesterhuis buffte met eierzoektocht, met 5 uur op de klok geen ei te vinden helaas.
    zal zo nog wel ff in en uitloggen enzo hopen dat dat helpt.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    na opnieuw inloggen/refresh zag ik plots WEL dat ik alle eieren had gevonden
    Daarvoor idd ook niet zichtbaar dat de missie er was, maar wel alle eitjes kunnen rapen.

  4. #24

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het probleem dat iemand die zoektocht op mijn burg.huis heeft gezet maar ik geen zoekmissie heb ontvangen en ook geen eitjes op mijn eiland verstopt zijn

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb bij een gildegenoot een eierzoektocht gedropt op zijn burgemeestershuis maar hij heeft geen eitjes op zijn eiland ook niet na opnieuw inloggen.

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    ik was offline toen gegooid is. zie geen eieren maar ook geen missie in mijn missieboek.

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    heb 1 gegooid en ander bij mij, maar beide geen zoektocht omdat we beide off-line waren toenwe gooiden.
    en zonet kreeg ik een paaszoektochtmissie, maar kreeg geen eieren en ook was de missie vervolgens niet te vinden in het missieboek ...????

  8. #28
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    eierzoektocht bij gilde-lid geplaatst terwijl dat die op zijn avontuur was ..
    ik heb de eitjes voor hem aangeduid maar hij krijgt geen missie .. ook niet na enige malen gerefreshed te hebben
    kon ze wel zien op zen eiland maar zoals gemeld geen missie geen beloning voor hem en mij
    settlers for ever

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Na refresh staat de missie er wel.
    Hierboven ook al aangegeven.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    ik was ofline, en had nog een avo 'in gebruik' ,... vriend gooit eizoek op me burghuis (terwijl ik offline was), en als ik dan inlogde daarna, zie ik wel in me mail dat vriend er die eizoek heeft opgegooid,en ook het 'geel licht' op me burghuis, doch zie geen missie ervan, en ook geen eitjes te zoeken ... wel telt de 12 uur tijd van die eizoek op me burghuis af ...
    heb mijn cache geledigd, doch geen resultaat ...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.