Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 42

Onderwerp: help mijn verbetering eierzoektocht werkt niet

  1. #31
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was offline toen zoektocht werd gegooid... geen missie geen eieren....

  2. #32

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook een buff gekregen vanochtend toen ik offline was. Helaas geen eieren te vinden op mijn eiland.

  3. #33

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ook bij mij is een eierzoektocht gegooid toen ik offline was en ook ik heb nu een burghuis dat 12 uur bezet is, maar geen eiermissie. Resetten en cache legen heeft niets uitgemaakt.
    Ik heb een bericht naar BB support gestuurd. Ben benieuwd hoe dit gecorrigeerd gaat worden.

  4. #34
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    ruim een uur geleden, toen ik nog in m'n bed lag uit te brakken, is er door een vriend een eierzoektochtbuff op mijn bmh gedropt. Ik was dus offline en heb vervolgens geen missie gekregen en er is geen ei te vinden.
    Cache is geleegd, verschillende browsers geprobeerd, geen missie of ei te vinden. En dat op eerste paasdag...

  5. #35

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was offline gedurende zeker 7,5 uren toen er geen paasei te vinden was BB. BartSimpson had me een zoektocht gegeven

  6. #36

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    ruim een uur geleden, toen ik nog in m'n bed lag uit te brakken, is er door een vriend een eierzoektochtbuff op mijn bmh gedropt. Ik was dus offline en heb vervolgens geen missie gekregen en er is geen ei te vinden.
    Cache is geleegd, verschillende browsers geprobeerd, geen missie of ei te vinden. En dat op eerste paasdag...
    Hier precies hetzelfde, toen ik inlogde zat de buff op mijn burgermeesterhuis met nog 11 uur 30 resterend, maar geen missie of eitjes te zien.

  7. #37

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    duidelijk een bug, al meerdere keren gehad dat ik of een vriend geen eitjes kregen bij deze verbetering. animatie zit dan wel op bmh maar geen eitjes en geen missie.

  8. #38

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was off, vriend gooit zoekding op mijn BMH en geen eitjes, geen missie, wel aftellen, zelfs na verschillende keren in en uitloggen, cache legen, helemaal niks

  9. #39

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    vandaag hetzelfde bij mij en een vriend, bij beiden wel de animatie op het burgemeestershuis, maar geen missie in het missieboek en ook geen eieren op het eiland...

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Eene mede gildelid heef tbij mij een uur geleden mijn BMH gebuft met een eierzoektocht, maar geen ei te vinden op mijn eiland...
    Alle andere keren hiervoor werkte het prima, zelfs direct na de grote update van gisteren.. alleen de 2e zoektocht doet het dus niet...

    Ook ik was offline toen de zoektocht werd gedropt. Net zoals bij vorige reacties. Ook opnieuw inloggen, cache legen of zelfs andere pc's op verschillende locaties boden geen hulp!!
    Laatst gewijzigd door m_verstraeten; 24-04-14 om 20:18. Reden: kleine update gezien dat misschien tot een betere oplossing kan leiden

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.