Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: help mijn verbetering eierzoektocht werkt niet

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    idem als Zvicinou.
    verbetering op het burgemeestershuis gegooid door een gildelid, wel eitjes te vinden, geen missie....

    weet niet waar ik nu goed aan doe, wel eitjes wegklikken, of niet?

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De persoon waarbij de verbetering op het burgemeestershuis is geplaatst behoort een missie genaamd "Paaseierenzoektocht" te krijgen in zijn/haar missieboek onder de categorie "Collectiemissies". Deze missie geeft weer hoeveel paaseieren je nog moet zoeken. Wanneer je alle paaseieren hebt gevonden kun je de missie voltooien waarna de paaseieren naar je in-game mailbox worden verstuurd.

    In sommige gevallen kan het voor komen dat de missie niet direct aan je missieboek word toegevoegd, in dit geval raden we aan opnieuw in te loggen en je cache te legen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 10-04-14 om 19:53.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    belgië
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    mij probleem is dat ik iemands bmh heb gebuft met eierentoch, maar mijn missie (buf vriends huis) wordt niet beëindigd.
    Komt het mss omdat hij niet alle eitjes vond??

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    belgië
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik bedoel de missie "buf vriend met deze buf"" eindigd niet (dus geen 100 munten) ookk niet na de volledige 12 uur

  5. #15
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joliekiller Bekijk Berichten
    ik bedoel de missie "buf vriend met deze buf"" eindigd niet (dus geen 100 munten) ookk niet na de volledige 12 uur
    Ik geloof dat ik gisteren hier een berichtje van Skelril over heb gezien, maar die kan ik nu niet meer terug vinden. In dat bericht gaf hij aan dat dit ermee te maken had dat het ook daadwerkelijk bij een vriend moest zijn en niet bij een gildelid die niet in je vriendenlijst staat. En je krijgt pas de beloning als alle eieren gevonden zijn.

  6. #16
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De persoon waarbij de verbetering op het burgemeestershuis is geplaatst behoort een missie genaamd "Paaseierenzoektocht" te krijgen in zijn/haar missieboek onder de categorie "Collectiemissies". Deze missie geeft weer hoeveel paaseieren je nog moet zoeken. Wanneer je alle paaseieren hebt gevonden kun je de missie voltooien waarna de paaseieren naar je in-game mailbox worden verstuurd.

    In sommige gevallen kan het voor komen dat de missie niet direct aan je missieboek word toegevoegd, in dit geval raden we aan opnieuw in te loggen en je cache te legen.

    BB_Skelril

    Wat als dit allemaal niet geholpen heeft en de tijd is voorbij?
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 10-04-14 om 19:53.

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Wat als dit allemaal niet geholpen heeft en de tijd is voorbij?
    In dit geval kan je het beste een berichtje sturen naar het ondersteuningsteam, daar zullen ze je verder kunnen helpen.

    Vraag aan spelers die waarbij er geen missie en paaseieren zijn verschenen: waren jullie offline of online terwijl de verbetering op je burgemeestershuis werd gebruikt?

    BB_Skelril

  8. #18
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    vensters sluiten en pagina opnieuw laden en op nu spelen klikken, loste mijn probleem op.
    en kennelijk was de teller gewoon door gelopen en had al 9 gevonden.

    ik had nog 6 min over en dankzij 2 toffe gilde leden toch nog op tijd gevonden.

  9. #19
    Fopper
    Ik was offline toen de Eierzoektocht op mijn burgemeesterhuis werd gegooid. Uitloggen en refresh met cache legen werkt niet.

  10. #20
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat ik ook al offline was toen gildegenoot zoektocht op BMH gooide, aangezien het vlak voor werktijd was.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.