Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: uplay niet beschikbaar

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    LOL, mijn cache is zo enorm groot, die kan onmogelijk vol zijn als ik de pc net opgestart heb nadat ik alles geschoond en geleegd heb en inlog bij tso!!!!!!

    lekker om het probleem maar ff bij computers van spelers te leggen!!

  2. #22
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Hieronder even de uitleg van de cache in dummytaal:

    De cache is wat wordt gebruikt met het internetprogramma waarmee je speelt. (Internet explorer, chrome etc). De cache is in feite het tijdelijk geheugen van wat jij allemaal op internet aan het doen bent. Op het moment dat je Settlers opstart, dan download je een aantal zware bestanden die de game nodig heeft naar je "cache". Dit zal op je computer blijven staan en past zich niet aan.

    Je kan je dan dus voorstellen dat op het moment dat de game iets wil uitlezen uit je cache en hier iets anders verwacht dan wat er staat (corrupt) dan beïnvloed dit de game. Het wissen van je cache is niet gevaarlijk en geeft geen problemen. Het enige is dat de browser na het legen weer de data naar je computer moet downloaden.

    Op het moment dat Settlers zonder cache zal werken, dan gaat alles veel te langzaam en zullen er juist meer problemen ontstaan


    Voorbeeld:
    Je start Settlers dit zou bijvoorbeeld opgeslagen zouden kunnen worden:
    - Muziek
    - Afbeeldingen
    - Animaties
    - Teksten

    Wanneer jij het spel speelt hoeft hij hier niet steeds om te vragen, omdat dit alles op je computer komt te staan. Wanneer het spel een update heeft en jij in jouw cache nog de oude animaties of teksten hebt, dan krijg je visuele problemen.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 03-04-14 om 21:25.

  3. #23
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    en zoals al eerder aangegeven. BB kan niet bij de spelers komen elk om dit probleem op de lossen.
    moet je toch echt zelf doen.

    doe je het niet, tja dan blijf je het houden.
    wat bij mij werkte om te fixen
    had ik settlersonline dus open de adres aangeklikt zodat is gesellecteerd en F5 drukken. eigenlijk dus refreshen.
    na een paar keer dit gedaan te hebben is het probleem opgehouden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.