Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: uplay niet beschikbaar

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    uplay niet beschikbaar

    Ik moet momenteel in chrome inloggen via 'mijn profiel'. Als ik via de bovenste regel op de voorpagina probeer in te loggen krijg ik de melding dat uplay momenteel niet beschikbaar is.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    die kreeg ik ook, tot twee keer toe, maar bij de derde poging (allen gewoon via de homepage) lukte het wel.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    die kreeg ik ook, tot twee keer toe, maar bij de derde poging (allen gewoon via de homepage) lukte het wel.
    Vanochtend een keer of 3 met interval geprobeerd, net ik denk wel 6x zonder interval.

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb chrome na de tweede keer even een harde refresh (ctrl+f5) gegeven en daarna deed hij het.

    maar dat kan natuurlijk ook geluk zijn geweest toen

  5. #5
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kon net alleen inloggen als ik mijn wachtwoord bovenin de balk/menu, via de blauwe ronde knop Inloggen kreeg ik ook de melding dat uplay niet beschikbaar was.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Onze systeembeheerders hebben het probleem gister avond geprobeerd te achterhalen maar hebben niets kunnen vinden. Het lijkt erop dat dit probleem te maken heeft met individuele cache problemen, ik raad dan ook aan om je cache goed te legen en je geschiedenis te verwijderen.

    BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Lekker is dat altijd hoe softwarebedrijven de problemen die gebruikers ervaren, door acties van de ontwikkelaars, altijd maar terugleggen bij de eindgebruikers. Jullie hebben het probleem veroorzaakt, dus jullie lossen het probleem maar op! Als je dat niet doet zal je dat op de lange termijn gaan merken aan terugloop in je spelersaantallen. 1x zijn spelers wel bereid zelf een handeling te verrichten, als ze dat bij iedere update moeten gaan doen zullen er steeds meer gaan afhaken.

    Maar dat is jullie probleem hoor. Het is jullie boterham, niet de mijne.

  8. #8
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    tja ruderion. ze kunnen niet bij je pc komen om het op te lossen.
    ik heb het probleem ook. en is makkelijk verholpen door ff hard op f5 te drukken. dan lukt het inloggen wel.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ruderion,

    Ik heb het probleem gisteravond geëscaleerd naar onze systeembeheerders die het verder hebben onderzocht (zowel in-game als op de website). Ze hebben het probleem op geen enkele manier kunnen nabootsen waarna de enige mogelijkheid nog was dat het aan de cache ligt. Wij kunnen zoals hierboven al is aangegeven niet bij spelers op de computer kijken waardoor we aanraden om de cache en geschiedenis te legen daar waar dit in de meeste gevallen het probleem zal oplossen. Je moet er rekening mee houden dat dit een spel in je browser is wat betekent dat er veel data in je cache wordt opgeslagen, deze data kan soms worden corrupt worden waardoor het lijkt alsof er problemen zijn met het inlogsysteem.

    BB_Skelril

  10. #10
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Blijft het wel heel toevallig dat het probleem zich bij meerdere spelers (ook bij mij) in dezelfde periode ineens voordoet. Ik heb geen cache geleegd of iets anders gedaan wat de traditionele riedel richting spelers voorschrijft en sinds vandaag kan ik na 2 dagen weer via uplay inloggen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.