Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: uplay niet beschikbaar

  1. #11
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik heb het probleem gisteravond geëscaleerd naar onze systeembeheerders
    BB_Skelril
    geëscaleerd? je hebt het probleem erger laten worden/uit de hand laten lopen naar de systeembeheerders?

    als je doorgespeeld bedoelt, zeg dan maar gewoon doorgespeeld, dure woorden op de verkeerde manier gebruiken schiet je niets mee op.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    geëscaleerd? je hebt het probleem erger laten worden/uit de hand laten lopen naar de systeembeheerders?

    als je doorgespeeld bedoelt, zeg dan maar gewoon doorgespeeld, dure woorden op de verkeerde manier gebruiken schiet je niets mee op.
    Dat is niets duurs - dan wordt inderdaad het probleem groter gemaakt en worden meer mensen bij betrokken. standaard term bij probleemoplossing.

    daarnaast...



    Wij komen er nu ook helemaal niet in.


    Ik was onderweg naar mijn avontuur maar bleef op inlog-rij hangen.
    Een refresh/harde refresh in Chrome maar nu blijf ik bij het gewone inlog-scherm hangen ( http://snag.gy/YgAKZ.jpg )

    uitgelogd, ingelogd, cache (vanaf het begin) leeggemaakt - helpt niets.

    Op settlersonline.com ben ik gewoon ingelogd en kon ik ook na het legen van de cache zonder probleem inloggen.

    Mijn vriendin (appelsientje) heeft nu precies hetzelfde.

  3. #13
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    geëscaleerd? je hebt het probleem erger laten worden/uit de hand laten lopen naar de systeembeheerders?

    als je doorgespeeld bedoelt, zeg dan maar gewoon doorgespeeld, dure woorden op de verkeerde manier gebruiken schiet je niets mee op.
    Het probleem "escaleren" is een standaard term in de technologiewereld waarmee het probleem wordt doorgegeven naar een ander team, in dit geval heb ik het probleem dus geëscaleerd naar de systeembeheerders die verantwoordelijk zijn voor onze website aangezien het probleem daar is ontstaan.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 02-04-14 om 23:58.

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    aan de lopende band dit probleem sinds 2 dagen. en van ondersteuningsteam krijg ik algemene mail terug dat het aan een vvol cache geheugen zou liggen .... wordt er nog serieus naar problemen gekeken?? vanmorgen: 10:28 reset tot :41 om 10:48 reset tot :52 om 10:56 reset tot :59 ...., of betekent de reactie van ondersteuningsteam datik maar zelf de conclusie moet trekken dat het spel gewoonweg niet meer werkt en eindigt?!

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    escaleren=opschalen.
    En dat is geen standaardterm in de technologie-wereld, maar een standaard-term in de wereld van elk bedrijf

    Bijvoorbeeld van Jan Doedel de werknemer naar zijn baas

  6. #16
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik dacht jan met de korte achternaam?

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    KingEd7,

    Het probleem ligt zoals ik en het ondersteuningsteam al eerder hebben aangegeven bij de browsercache. Om dit op te lossen kun je onderstaande stappen volgen:

    1. Sluit het tabblad met The Settlers Online
    2. Leeg je Browsercache (geheel, niet enkel de laatste dag) & geschiedenis
    3. Herstart je browser
    4. Log opnieuw in op The Settlers Online

    Hierna zal het probleem als het goed is gewoon verholpen zijn.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 03-04-14 om 17:52.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem deed zich voor op verschillende computers, zowel bij mijzelf als bij m'n vriendin. Daarnaast gebeurde het zowel in chrome als in IE, overige browsers niet getest. Het lijkt zichzelf te hebben opgelost gezien ik het sinds gister niet meer heb gehad. Heb hier verder ook geen speciale handelingen er voor verricht.
    De melding stond overigens los van het onderhoud. Ik kreeg de melding voor het eerst de dag voor het onderhoud, maandag en heb deze gisterochtend ook nog 1x gehad. Vanaf gisteravond niet meer.

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Dat het probleem op meerdere computers voorkomt wil niet zeggen dat het geen probleem met de cache kan zijn. De cache slaat 'gegevens' van het spel op en gebruikt die om het bijvoorbeeld sneller te laten laden, hier kan nog wel eens wat mee fout gaan waardoor het inloggen bijvoorbeeld tijdelijk niet mogelijk is.

    BB_Skelril

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Cache wordt wel lokaal opgeslagen Skelril. Als ik dus op een computer inlog waar vandaan ik dat normaliter niet doe bevat de cache daar geen verdere spelgegevens van mijn spel en mag je deze dus beschouwen als leeg. Dat zelfde geldt als ik inlog via een andere browser gezien die ook weer zijn eigen cache heeft. Maar goed geen idee wat het was, maar probleem lijkt hier iig opgelost.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.