Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 64

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Paasevenement 2014

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: Paasevenement 2014


    Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Ziet er weer leuk uit, ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar uit.
    Nog een veteraan is zeer welkom.

  3. #3
    TIPEX

    Cool

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De limiet die benoemd wordt van vorig jaar en de limiet van dit jaar betreft het daar alleen de watermolens en drijvende huizen die met pasen behaald zijn of werden of betreft het daar alle watermolens en drijvende huizen die in bezit zijn?

    (Ik heb 8 drijvende huizen namelijk en iemand anders in de gilde heeft er 12, we zijn erg benieuwd of we dat nog gaan kunnen uitbreiden of dat we vooral andere mensen aan eitjes gaan helpen voor veteraan in eerste instantie.)

    Verder erg jeuj over opzet en aardigheden die te verzamelen zijn (jeuj voor de samenwerkingsbuff)

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De limieten die worden genoemd zijn specifiek voor het evenement. De limiet voor drijvende huizen was vorig jaar 5, als je ze vorig jaar alle 5 hebt verkregen zal je er dit jaar nog 3 kunnen krijgen.

    BB_Skelril

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Iets bekend over de "Paula's verrassingsdoos"?
    Is dit dezelfde doos als eerder? Of is dit wel echt alleen gebouwen en geen decoraties?

    EDIT

    Heb net op de test een aantal geopend. Ik wordt hier heel vrolijk van, maar sommige anderen denk ik niet

    1x bevroren huis
    1x ijsmijn
    2x raving rabbit
    2x paviljoen
    2x graansilo
    2x heksentoren
    1x duister kasteel

    Het zal dus zeker de moeite waard zijn om deze doosjes te kopen!
    Laatst gewijzigd door Poegel; 31-03-14 om 18:53.

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Ik heb er 10 geopend en had bevroren huisje, graansilo en ..... Knekelkerk !
    Die is op test nog steeds niet verhandelbaar, das wel jammer als dat ook zo op life is.

    BB_Skelril : Is Knekelkerk op life straks verhandelbaar ?
    Knetelkerk vind ik dan wel weer heel jammer. Is er eindelijk een bijzonder gebouw en dan kun je hem meteen weer massaal krijgen. Maarja, zou wel handig zijn als ik weer hekstentorens krijg!

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de reactie over de limieten BB_Skelril.


    Lol over de verassingsbox, eerder niet gezien, maar Paula's .....doos is dan weer net wat minder PEGI-7 in sommige opzichten dan ik van BB verwacht had met alle censuur zo her en der
    Tip voor het volgende event, als je een dame met de verassingsbox koppelt, maak er dan een verassingskist(je) van aangezien het plaatje ook wel wat van een schatkist heeft.
    145 edelstenen met de kans op nog meer raving rabbits is toch echt een goktempel, heb al 20 van die beesten maar goed ijshuis, heksentoren en knekelkerk zijn toch ook weer ontzettend interessant.

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Ervaren ontdekkingsreiziger:
    "Limiet: 3 per speler in totaal. Voorheen was de limiet 2 waardoor dit jaar minimaal 1 extra kunt krijgen."
    Heb er maar 1, betekend dit dat ik er 2 kan bijkopen? Of maar 1?

    Om dus uit te leggen heb ik maar 1 paasverkenner, dan kan ik er dus 2 bijkopen ipv 1?

    "Hoe krijg je paaseieren?
    > Beloning voor het voltooien van een avontuur"

    Geldt dit alleen voor de paas- of alle avonturen?
    Want op de chineze server is er kans op event grondstoffen na het afronden van elk avo

  10. #10
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    @Jemma95
    Vraag 1: Ja idd, als je vorig jaar maar 1 verkenner hebt gekocht dan mag je er dit jaar dus 2 kopen.

    Vraag 2: Dat is inderdaad niet helemaal duidelijk uitgelegd (BB_skelril, zou u dit nog even willen toelichten). Wat ik hier wel over kan zeggen, aangezien je verwijst naar de Chinese server: De Chinese server is niet in handen van BB maar in licentie verkocht aan een Chinees bedrijf, hierdoor is deze server niet vergelijkbaar met die van ons. (Zie voor verdere uitleg BB_Skelril's antwoord op vragen over implementatie van pvp op onze server, aangaande de verschillen tussen Chinese server en overige servers)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.