Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 64

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Paasevenement 2014

  1. #51
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    dus met andere worden in 3 kwart van alle avo's geen eieren.....fijn.....
    Nee, er bestaat een kans om paaseieren te krijgen uit elk avontuur. Dat je geen bericht hebt gekregen wil niet zeggen dat het avontuur geen paaseieren als buit kan geven.

    BB_Skelril

  2. #52
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    dus met andere worden in 3 kwart van alle avo's geen eieren.....fijn.....

    Wou je zeggen dat jij bij één op de vier avonturen eitjes krijgt???
    Mazzelaar!

  3. #53
    KarelvanAnjou
    Moet zeggen dat het er allemaal niet veel duidelijker op wordt.....

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    en hoe zit het nu met de nagezonden eitjes die we gemist hebben?

  5. #55

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijknijkerk Bekijk Berichten
    en hoe zit het nu met de nagezonden eitjes die we gemist hebben?
    zoals ik het zie (kan het verkeerd zien) waren er slechts enkele avonturen waar je geen eieren bij kon krijgen terwijl dit wel zou moeten kunnen... (de "kans" was bij die avonturen niet geimplementeerd)...
    waarschijnlijk heb je geen of heel weinig van deze avonturen gespeeld, dus reken je zelf maar niet te "rijk" mijnheer uit Nijkerk en verwacht niet te veel (lees nix) van de gemiste eieren die de 30e nog worden nagezonden...
    en zoals altijd is BB heel erg vaag en wordt er dus ook niet bekend gemaakt op welke avonturen dit betrekking had... gewoon nix verwachten, krijg je iets dan valt het alleen maar mee!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 25-04-14 om 01:40.

  6. #56
    Robin68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemorgen, of dit probleem met de meest recente update te maken heeft weet ik niet maar zojuist is mijn handelshuis spontaan verdwenen en als ik probeer te herbouwen verschijnt hij even en verdwijnt weer. Iemand een idee wat er aan de hand is?

    Alvast bedankt voor de hulp

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    DutchBigBoy,

    Als je geen in-game bericht met paaseieren ontvangt betekent dat dat er geen paaseieren in de buit van het betreffende avontuur zaten.

    BB_Skelril
    Volgens mij is er nog nooit naar iemand een in-game bericht gestuurd met paaseieren.

  8. #58
    dmxangel's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Geachte mensen,

    Ik wil niet klagen maar heb 9 avo`s gespeeld geen eieren gehad, al 13 ontdekkingsreizigers op pad gestuurd laange schat zoektocht en geen eieren.
    Wat gaat er hier fout en hoe gaan we dit oplossen als ik vragen mag.

    Mijn Dank
    Dmxangel

  9. #59
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmxangel Bekijk Berichten
    Geachte mensen,

    Ik wil niet klagen maar heb 9 avo`s gespeeld geen eieren gehad, al 13 ontdekkingsreizigers op pad gestuurd laange schat zoektocht en geen eieren.
    Wat gaat er hier fout en hoe gaan we dit oplossen als ik vragen mag.

    Mijn Dank
    Dmxangel
    De verkenners werken nog steeds, dat jouw 13 ontdekkingsreizigers één dagje niets meebrengen is een geval van pech. De avonturen daarentegen...
    Ik heb nog van helemaal niemand gehoord (forum en gildechat) die een nazending van eitjes heeft ontvangen nadat hij/zij een avontuur heeft voltooid.

    Maaruh, als je eitjes wil hebben: Zet dan een mooi handeltje met bonen in de handel, ik koop deze regelmatig door met eitjes te betalen.

  10. #60
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    De verkenners werken nog steeds, dat jouw 13 ontdekkingsreizigers één dagje niets meebrengen is een geval van pech. De avonturen daarentegen...
    Ik heb nog van helemaal niemand gehoord (forum en gildechat) die een nazending van eitjes heeft ontvangen nadat hij/zij een avontuur heeft voltooid.

    Maaruh, als je eitjes wil hebben: Zet dan een mooi handeltje met bonen in de handel, ik koop deze regelmatig door met eitjes te betalen.
    Ik wil niet veel zeggen maar NA de update tijdens dit paas evenement krijg ik beduidend minder eitjes van mijn verkenners dit kan natuurlijk toeval zijn.
    Maar voor de update had ik minimaal 100 eitjes per dag en nu al een aantal keer gewoon helemaal niets op een dag.



    En ik stuur er toch genoeg op pad dacht ik zo
    gemaakt door Zubatsu

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.