Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: (wandel)snelheid generaals

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud

    (wandel)snelheid generaals

    Ik wou voorstellen om de snelheid die generaals nodig hebben om zich te verplaatsen te verhogen. Die van mij rijdt volgens mij op een ezel zo traag gaat het. Verkoop anders een racepaard voor edelstenen of zo dat verdient BB er ook nog wat aan. Dat wachten wordt een mens toch helemaal tragisch van -.-

  2. #2
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    En jij bied jezelf aan om alle guides te gaan herschrijven, in verband met blocks die dan niet meer werken?

  3. #3
    KarelvanAnjou
    Hou er ook rekening mee dat in jouw legers ook voetvolk rond loopt. Het voortduwen van kanonnen, het lopen in een harnas gaat allemaal niet zo snel dus ik snap wel dat het tempo er niet is.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    En jij bied jezelf aan om alle guides te gaan herschrijven, in verband met blocks die dan niet meer werken?
    Dat wordt één groot dilemma. Al die mensen die "moeten nadenken"
    Ik vind zonder guide spelen trouwens wel leuker, maarja ik ben dan ook nog steeds geen lvl 50 na bijna 2 jaar (dus wie ben ik )

  5. #5
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    ....maarja ik ben dan ook nog steeds geen lvl 50 na bijna 2 jaar (dus wie ben ik )
    Dat geldt ook voor mij. 16 juli 2012 gestart en nog steeds level 47. Ik heb geen haast om lvl 50 te bereiken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    En jij bied jezelf aan om alle guides te gaan herschrijven, in verband met blocks die dan niet meer werken?
    Je zal alles dus iets sneller uit kunnen voeren. Dus geen koffie meer zetten tussen het klikken, daar hoef je toch geen guide voor te herschrijven? Er staat ook nergens in de guide 'zet nu koffie', dat doen mensen uit eigen beweging al

    Hoeveel mensen hier spelen er meerdere spellen omdat ze zich anders tussendoor vervelen?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.