Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Barak: 25 eenheden, maar dan meer

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud

    Barak: 25 eenheden, maar dan meer

    Ja weer een topic over de 25 eenheden per keer in de barak.

    Blijkbaar is het niet simpel of wenselijk de sliders wat groter te maken. Want ondanks dat dit idee op ieder forum meerdere malen is geopperd zien we er nooit iets over.

    Maar is dan overwogen om een "nieuwe" eenheid aan de barak toe te voegen. In de basis de Recruit maar als enige verschil in grotere hoeveelheden. Net zoals dat je in het proviandhuis "reizende settlers", "reizigersfamilie" en "gepensioneerde bandieten" hebt. Waarbij dit eigenlijk gewoon 1/5/25 settlers is. Zou zoiets niet haalbaar zijn? Hoef je echt niet iedere eenheid te doen, alleen Recruiten in groter porties zou al veel mensen gelukkig maken.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas is het in het huidige systeem niet mogelijk om de hoeveelheid troepen die je kunt trainen gemakkelijk te veranderen. Alle feedback die jullie hierover hebben ingestuurd naar ons is doorgegeven aan het ontwikkelaarsteam en ik kan jullie vertellen dat ze er mee bezig zijn.

    BB_Skelril

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Het is inmiddels bijna Pasen dus ze mogen wel opschieten met het afmaken van dat gebouw genaamd 'Zeldzaam Barakken'.

    Tymy
    Heb jij die nog niet dan? Ik heb die al een tijdje op mijn 2e eiland staan, heel fijn is die!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.