Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Achievementsysteem = veredelde missieboek

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Achievementsysteem = veredelde missieboek

    Ja nu kan je vergelijken met elkaar wat je wel en niet hebt gedaan wow.
    Nu wel even afwachten wat de beloningen die je kan verdienen maar BB kennende zal dat niet mega zijn.

    In elk geval weer een leuk zoethoudertje ipv richten op daadwerkelijke veranderingen zoals meer ruimte / nog een eiland waar je natuurlijk eerst diverse mega kampen moet verslaan.

    Ik vind het in elk geval een teleurstelling het Achievementsysteem
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Worden er bijzondere beloningen gehangen aan de achievements dan?
    Want als dit namelijk niet wordt gedaan, voegt het eigenlijk niet heel veel toe.
    Met beloningen zou het natuurlijk wat beter zijn. Vooral al je met bepaalde achievements een gebouw kunt unlocken om te bouwen, of na het behalen van een bepaalde achievement een avontuur mag spelen. (wat zonder achievement niet gespeeld kan worden)

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    vertaling van 'achievements' = 'realisaties' ... waarom zijn die vertalingen hier zo 'moeilijk' ? ... hetzelfde van een co-avo (kavo kortweg) genaamd 'tomberonde' -> uit het duits vertaald = 'grafrover' ... simpel en goed

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik heb gezien, lijkt het veel op die bij WoW

    tja met die punten die je verdient zijn alleen "bragging rights"
    maar sommige geven wel een extra beloning. zoals gems.
    zodra dit live zou gaan hier, heb ik zo 1500 gems te pakken voor nop omdat ik het al heb.

    ach ik vind het wel een leuke toevoeging.

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Met het achievementsysteem word er inderdaad geen nieuwe end-game content toegevoegd aan het spel, maar ik denk dat deze nieuwe functie vooral voor de sociale Settler een leuke toevoeging is. Uiteraard werken onze ontwikkelaars achter de schermen nog steeds door aan overige functies! :-)

    BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    heb achivement altijd als een belachelijk domme toevoeging aan een spel gevonden en bij deze dus ook.

    doe iets op een belachelijke stomme manier dat niemand ooit zou doen en je krijgt 10 puntjes waar je niks mee kunt doen.

    en dan heb je nog van die kindjes die denken dat ze beter zijn dan jou omdat ze meer e-peen puntjes hebben

    voor mij hoeven die achivements zeker niet

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Oh leuk dus ze worden overrige functies al genoemd??
    Heb ik daarvoor onlangs weer 50 euro ah spel gegeven?
    Ik weet dat het totaal vrijwillig en op eigen basis is, maarja, laat die achievements maar snel uitkomen dan is 80% automatisch klaar en krijg ik wat edels erbij.. gaap.

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Weer geen eind-game content.... jammer maar helaas....

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Beetje jammer dat er een archievement tussen zit van het burghuis . die zal dan lvl5 moeten zijn en op lvl 5 vind ik dat burghuis niet mooi. Die van mij blijft dus lvl 2 .
    is ook niet een gebouw wat je ff afbreekt als je hem op lvl5 hebt en weer neer zet om hem weer op lvl 2 te krijgen.
    hoop dat ze die eruit halen

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madorcia Bekijk Berichten
    Beetje jammer dat er een archievement tussen zit van het burghuis . die zal dan lvl5 moeten zijn en op lvl 5 vind ik dat burghuis niet mooi. Die van mij blijft dus lvl 2 .
    is ook niet een gebouw wat je ff afbreekt als je hem op lvl5 hebt en weer neer zet om hem weer op lvl 2 te krijgen.
    hoop dat ze die eruit halen
    Mijn burgermeesterhuis is ook nog level2 . dan vind ik hem het mooist.
    Ik hoop idd dat ze die archievement eruit halen. Want dit zou je keuze vrijheid hierin wel beperken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.