Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Achievementsysteem = veredelde missieboek

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    mijn burghuis is ook is en blijft ook lvl 2.
    dat is er dus een die ik niet zal behalen.
    of het burghuis mag mooier worden op lvl 5.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madorcia Bekijk Berichten
    Beetje jammer dat er een archievement tussen zit van het burghuis . die zal dan lvl5 moeten zijn en op lvl 5 vind ik dat burghuis niet mooi. Die van mij blijft dus lvl 2 .
    is ook niet een gebouw wat je ff afbreekt als je hem op lvl5 hebt en weer neer zet om hem weer op lvl 2 te krijgen.
    hoop dat ze die eruit halen
    ben ik het mee eens ,
    mischien als we de kleur van het dak mogen kiezen.
    Valt het burghuis wel mee ;.p

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het jammer dat mijn oude prestaties niet worden meegerekend. Nu moet ik best vaak dingen herhalen, terwijl het toch duidelijk moet zijn dat ik het al eens heb gehaald. Mijn missieboek is bijna leeg, dus zou de computer moeten kunnen zien dat ik alle avo's ooit al eens heb gedaan Weer een keer VE, blech!

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Om ook iets positiefs erover te melden:
    Ik had nog NOOIT een hele "Zonen van het Veldt" gespeeld, maar doordat het een prestatie opleverde, toch maar eens gedaan.

    Wat een ontzettend leuk avontuur, pure blockfun....
    Die is dus wel voor herhaling vatbaar, als ik weer eens 3 uur de tijd heb

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Om ook iets positiefs erover te melden:
    Ik had nog NOOIT een hele "Zonen van het Veldt" gespeeld, maar doordat het een prestatie opleverde, toch maar eens gedaan.

    Wat een ontzettend leuk avontuur, pure blockfun....
    Die is dus wel voor herhaling vatbaar, als ik weer eens 3 uur de tijd heb
    zonen van het veld en verborgen experimenten zijn beiden de leukste avonturen om te spelen!!!
    alleen jammer dat de beloning compleet waardeloos is, wat je bij die avonturen verliest kun je X aantal andere avonturen spelen met wel een fatsoenlijke beloning...

  6. #16

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens, het zijn geen avonturen om erg vaak te doen

  7. #17
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    vond zelf piraten eiland en DDP met alleen Rekruten wel een leuke afwisseling. Als je die snel wil doen en genoeg R hebt is het zeker grappig om gewoon alles in 1 of 2 aanvallen weg te halen Zou leuk zijn als ze een extra prestatie maken voor Avo in 30 min afronden.

  8. #18
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    copycat: je kan zonen van het veld met slechts 6 blocks spelen (staat in mijn guides).
    Evenwel blijft de beloning jammer genoeg laag tov de nodige troepen.
    Ok je wint er Ep mee, maar laat ons eerlijk zijn dat dit maar matig nuttig is op een server die stilaan vol steekt met lvl 50 spelers

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Kan vast wel sneller dan 3 uur, maar dit was de eerste keer he. Even alles uitvogelen, dat duurt net ff langer

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben blij dat BB iig steeds dingen blijft toevoegen , alleen het is het erg jammer dat het steeds dingen zijn waar weinig op zitten te wachten.
    Al meer als een jaar geleden is er gevraagd of er door geleveld kon worden , of er PvP kon komen en of er eiland uitbreidingen konden komen..
    van dit alles is er nog steeds niks terug gezien waardoor er nu al vele lvl 50 spelers vertrokken zijn en ik weet dat er ook vele over na zitten te denken om
    er ook maar mee te stoppen, erg jammer

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.