Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: auto scroll tekst faalt nog steeds met wissellen kleur

  1. #1
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud

    auto scroll tekst faalt nog steeds met wissellen kleur

    Ik merk dat de chat hier nog steeds de bug ondervindt van het niet autoscrollen.

    Althans de chat doet het na de fix weer normaal , tot dat je de kleur in wit veranderd.
    In de witte tekst wil de autoscroll nog steeds niet of heel slecht.
    Vrij wel het zelfde als voor de fix dus maar alleen als de tekst wit is.

    Nog meer mensen hier last van?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik durf het niet te proberen

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud

    Chat scroll 2

    Volgens mij werkt de chat scroll nog steeds niet naar behoren! M.v.g.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt.
    Minder irrirtant, maar het scrolled nog steeds niet optimaal.

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de problemen proberen na te bootsen in verschillende browsers maar ik ben het probleem niet tegen gekomen. Ik wil aanraden om je browsercache en geschiedenis te legen en een andere browser te proberen, het lijkt er namelijk op dat dit browser gerelateerd is.

    BB_Skelril

  6. #6
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zelf ook het een ander getest hier.
    helaas is er geen verschil tussen diverse browsers (althans hier) ook browsercache en geschiedenis legen lijkt niks uit te maken.

    Nu is dit geen mega probleem verder maar ik zal proberen wat duidelijker te zijn misschien dat ze er mogelijk wat aan hebben.

    -De chat functioneert prima,tot het moment dat je de kleur wisselt binnen enkele minuten of zinnen scrolt deze dan niet meer goed door.
    Dit is op te lossen door de de kleur terug te zetten en te dubbel klikken op het vinkje autoscroll aan/uit

    Een enkele keer wil de chat zelf wel helemaal vast lopen, dit gebeurd na enige tijd na het kleur wisselen als de chat al even niet meer auto scrollt.

    verder niet irritant maar viel me wel op dat er tegenwoordig een redelijk of behoorlijk vertraging zit in het wisselen van tab blad (vooral naar nieuwstab)

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Welke flashversie heb je momenteel geïnstalleerd op je computer? Ik heb bovenstaande meerdere malen geprobeerd op meerdere werelden en heb de problemen niet kunnen nabootsen, de chat blijft gewoon door scrollen zoals het hoort.

    BB_Skelril

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    verder niet irritant maar viel me wel op dat er tegenwoordig een redelijk of behoorlijk vertraging zit in het wisselen van tab blad (vooral naar nieuwstab)[/QUOTE]

    Bovenstaande vind ik ook en de laatste getypte regel is half zichtbaar dus moet ik zelf elke keer toch even aanklikken dat de regel zichtbaar wordt, nooit geen last van gehad en ik ben helemaal uptodate

  9. #9
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Welke flashversie heb je momenteel geïnstalleerd op je computer? Ik heb bovenstaande meerdere malen geprobeerd op meerdere werelden en heb de problemen niet kunnen nabootsen, de chat blijft gewoon door scrollen zoals het hoort.

    BB_Skelril
    net gecheckt: geen updates voor momenteel Version 7 Update 51

    voor mij is het niet zo een probleem verder zonder kleur wisselen werkt het allemaal prima.
    Maar is wel iets wat voor de fix nooit was of hoort natuurlijk.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.