Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: Connection failed

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik mag ook weer
    ik moest eerst uitloggen om vervolgens weer in te kunnen loggen

  2. #32
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Vanmorgen kreeg ik na het inloggen en klikken op "spel starten" een rijtje spelonderdelen links in het scherm in plaats van dat het laden van het spel opstartte. Na een 2e poging lukte het wel. Er is nog iets mis.

    Het spel laadt overigens razendsnel vandaag, misschien een idee om de servercache wat vaker te legen
    Er zijn wel weer veel wegen van mijn eiland verdwenen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 20-03-14 om 06:55.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #33

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    andere webbrowser

    kan er misschien enige helderheid gegeven worden welke webbrowser in dit geval wel / niet beter / minder geschikt zou kunnen zijn voor tso??

  4. #34
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    kan er misschien enige helderheid gegeven worden welke webbrowser in dit geval wel / niet beter / minder geschikt zou kunnen zijn voor tso??
    Chrome is altijd het beste om te gebruiken (of eventueel firefox) Internet explorer is wat minder.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    bij mij valt het spel ook vaak uit/weg,voor al na woensdag, als jullie als weer bij gewerkt hebben.
    na een tijdje valt de server uit.
    dan ga ik weer uit het spel en dan weer inloggen.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag kom er met geen enkele browser meer in : Firefox, IE en chrome. Ik krijg nog wel het voorscherm waarbij Chrome als enkele de foto's toont, daarna een blanco scherm.

  7. #37
    MOD_Lentox
    Hallo Clarinda,

    Probeer je internet cache geheugen te legen. Als je op windows werkt via internetoptie`s. Wis ook je geschiedenis in chrome.
    Start je computer opnieuw op. Lukt het hierna nog niet?, neem dan contact op met onze ondersteunings team.

    Succes

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom ook niet meer aangemeld, gister al problemen met de chat(uren lang was die niet beschikbaar) en nu kom ik helemaal niet meer aangemeld. Klik ok om je client te verversen krijg ik steeds. ik heb IE en Mozilla geprobeerd.

    edit 15:00 uur, aanmelden lukt weer, maar weer geen chatserver beschikbaar
    Laatst gewijzigd door Enkidoe; 23-03-14 om 15:23.

  9. #39
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkidoe Bekijk Berichten
    Ik kom ook niet meer aangemeld, gister al problemen met de chat(uren lang was die niet beschikbaar) en nu kom ik helemaal niet meer aangemeld. Klik ok om je client te verversen krijg ik steeds. ik heb IE en Mozilla geprobeerd.

    edit 15:00 uur, aanmelden lukt weer, maar weer geen chatserver beschikbaar
    Heb je je eigen browsercache en cookies geleegd voordat je opnieuw bent ingelogd?

    BB_Skelril

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Loopt het onderhoud uit?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.