Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verbetering voor gebouwen upgraden

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud

    Verbetering voor gebouwen upgraden

    Het klinkt misschien een beetje raar in de titel maar goed.

    Ik dacht het volgende, wat nu als je een gebouw van een vriend sneller kunt laten upgraden?
    Het zou gaan om iets wat alleen bij een ander gedaan kan worden, vriend of mede gilde lid bijvoorbeeld.

    Ik begrijp dat een lvl 5 upgrade lekker lang mag duren maar het zou een mooie aanvulling zijn en mensen motiveren
    om elkaar te helpen (lijkt mij tenminste).


    Ik heb overigens even rondgeneusd in het forum en kon geen eerder item vinden hierover (misschien heb ik hem gemist, excuses in dat geval)

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Klinkt op zich goed, hoe zie je dit precies dan?

    Ik denk meteen aan het idee bijvoorbeeld dat buffs die op een gebouw in upgrade worden gegooid tellen als versnellers. Bijvoorbeeld: Je upgrade een gebouw naar lvl 5 en je vriend gooit er een tante irma's mandje op (9 uur x2 buff), dan zou gedurende 9 uur je teller tot het einde van de upgrade 2 x zo snel aftellen als normaal. Na 9 uur kan er dan een andere buff op worden gegooid. Hiermee voorkom je ook meteen dat mensen na een uurtje hun upgrade naar lvl 5 klaar hebben en moet je er wel degelijk wat tijd in steken.

    Al zorg je hiervoor natuurlijk wel dat het gebruik maken van de optie die BB biedt, het afkopen van de upgrade met edelstenen, minder gebruikt gaat worden...

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Het afkopen zal wel blijven bestaan, in eens afmaken of alleen je tijd verminderen zijn nogal verschillen lijkt me. Er zullen altijd spelers zijn die haast hebben (en edels over :P )

    Maar iets als een Irma of zombie zou kunnen werken. Ik zou wel kijken naar een specifieke verbetering voor je upgrade.
    Maar verder eigenlijk precies zoals hierboven door Paul06 beschreven.

  4. #4
    TIPEX
    ik zou eerder voor een soort verbetering gaan die je niet kun maken of kopen/verkopen, maar die je kunt verdienen dmv missie's
    ala zoiets in de loot van nieuwe missie's zou zitten die regelmatig terugkomen dmv dagelijkse of gildemissie's, of eventueel zelfs als loot in avonturen die je samen moet doen, je zou zelfs de buffs kunnen koppelen aan tegenbuffs die enkel effect hebben als ze beiden door zijn gebruikt, een soort sleutel die je samen gebruikt om er tesamen voordeel van te hebben
    nouja mss wat ver gezocht maar vind schermpjes idee wel boeiend

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.