Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 45

Onderwerp: [Opgelost] Aantal settlers hoger dan max aantal sinds update 12-03-2014

  1. #31

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het toch wel bijzonder dat ik nooit mijn bevolkingslimiet vol had (meestal paar 100 ruimte) en nu ineens 500 werkloze settlers erbij. En ik ben ergens 120 elite kwijt geraakt heb ik de indruk (kan helaas niet bewijzen)

  2. #32

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog steeds foutieve telling, namelijk veel meer militaire eenheden dan aangegeven, zie screenshot:

    Op dit moment dus 7041 militaire eenheden, maar toegewezen + niet-toegewezen eenheden is veel meer dan dat, en ik heb ook nog 150 in training in barakken.

    Ik heb al paar keer avontuur gedaan dus het is niet automatisch rechtgetrokken.
    Op zich vind ik het prima natuurlijk, kan veel groter leger bouwen , maar het lijkt me niet de bedoeling, en straks raak ik ineens 1000 units kwijt... Wordt dit gefixt en zo ja hoe ?

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    bij mij klopt ie precies, ben dan ook enorm onder de indruk
    http://prntscr.com/31bcfe
    Laatst gewijzigd door copycat; 16-03-14 om 15:11.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ja op zich klopt de settlers telling bij mij ook wel, maar toegewezen + niet-toegewezen (+ in training en op avontuur) is veel meer dan aantal militaire eenheden.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De settlers in de barak staan al meegeteld bij je totaal aan militairen, ook de troepen op avontuur zitten daar al in.

    Dus ook bij jouw klopt het gewoon, ik zie het pobleem niet??

    Jouw complete totaal is gewoon 18werkloze+335werkende+7041militairen=7394 settlers totaal.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog steeds dat mijn limieten niet kloppen.
    1 meer niet toegewezen eenheden als militairen militaire eenheden.
    2 Meet niet toegewezen eenheden als mijn bevolkingslimiet
    3 Settlers worden nog steeds elke 15 minuten toegevoegd
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      barak 2.jpg
Bekeken:   122
Grootte:   21,2 KB
ID:        358  

  7. #37

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij klopt het ook niet. Voor de update wel, maar nu niet meer :-)

    Ben niet op avontuur, heb niets in de barak:
    Militaire eenheden: 3653
    Niet toegewezen eenheden: 4183

    Bevolkingslimiet: 3945/4860 (=3653 van hierboven + werkend 263 + werkloos 29)

  8. #38
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De oplossing voor beide van jullie problemen staat hier beschreven.

    BB_Skelril

  9. #39

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De oplossing voor beide van jullie problemen staat hier beschreven.

    BB_Skelril
    Hoi,

    ik zie geen oplossing voor mijn probleem. Ik zit namelijk ruim onder de bevolkingslimiet èn krijg ook gewoon nieuwe setlers.
    Ik heb een verschil tussen de twee overzichten met militaire eenheden... en die 40 minuten uitloggen heb ik ondertussen ruim gehaald (hele nachten offline)

  10. #40

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij is dat ook geen oplossing. Het probleem zit niet in de som werkloos + werkend + militair, maar in het feit dat niet toegewezen militair eenheden (veel) groter is dan aantal militaire eenheden en zelfs groter dan bevolkingslimiet.
    In het voorbeeld uit mijn screenshot: 7225 toegewezen + 1000 niet-toegewezen militaire eenheden is meer dan 7041 militaire eenheden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.