Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: [Opgelost] Aantal settlers hoger dan max aantal sinds update 12-03-2014

  1. #41
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals in de informatie post staat beschreven zal je in het geval dat je meer militairen hebt dan je populatie toestaat nieuwe infrastructuur (huizen) moeten bouwen of legers verliezen.

    Het verbeteren van de huidige infrastructuur (upgraden en/of bouwen van woningen) of het verliezen van militaire eenheden die de bevolkingslimiet overschrijdt.
    BB_Skelril

  2. #42

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Punt is dat mijn situatie in geen van de 2 scenario's past. Ik krijg gewoon nieuwe settlers, mijn bevolking is lager dan de limiet. Ook verdwijnen er geen settlers, ik heb gewoon werkloze settlers totdat ik er iets mee doe.

    Natuurlijk, het klopt niet dat ik een leger heb dat groter is dan het aangegeven aantal militaire eenheden, maar dat geval staat niet beschreven in die oplossingen post. Die post gaat namelijk over het geval dat je meer militaire eenheden hebt dan je bevolkingslimiet. Dit is dus nog een ander probleem volgens mij.

    Ik heb ook al paar duizend eenheden verloren de afgelopen week maar ik heb nog steeds een te groot leger.

    Zie het screenshot: ik heb werkloze settlers, ik krijg nieuwe settlers en de som van militaire eenheden (8341) + werkende settlers (347) + werkloze settlers (35) klopt (8723). Maar de toegewezen (1000) + niet-toegewezen eenheden (8675) zijn samen meer dan het aantal militaire eenheden (8341) en zelfs meer dan de bevolkingslimiet (8920).


    Edit: sommetjes en screenshot bijgevoegd
    Laatst gewijzigd door StarJohn; 19-03-14 om 17:22.

  3. #43
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad StarJohn, en in dat geval zal je zoals ik hierboven ook heb aangegeven een gedeelte van je leger moeten verliezen om het weer recht te trekken, of je zal meer huizen moeten bouwen om de bevolkingslimiet omhoog te brengen.

    BB_Skelril

  4. #44

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ja maar het punt is dus dat ik geen probleem heb met de bevolkingslimiet. Ik heb al duizenden legers verloren de afgelopen week, daarmee ook onder de bevolkingslimiet gekomen, maar de som toegewezen + niet-toegewezen eenheden blijft altijd groter dan het aangegeven aantal militaire eenheden.

  5. #45
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben niet goed in screenshotjes, dus hier mijn
    cijfers:
    Bevolkingslimiet 4014/4810
    Militaire eenheden:3725
    Toegewezen eenheden: 0
    Niet toegewezen eenheden:4200
    Hetzelfde dus als hierboven beschreven.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.