Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: [Opgelost] Aantal settlers hoger dan max aantal sinds update 12-03-2014

Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud

Aantal settlers hoger dan max aantal sinds update 12-03-2014

Sinds de update van vandaag heb ik opeens 8288/8050 settlers, en daardoor dus 0 beschikbare settlers.

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    wat is er aan de hand met de bevolkingslimiet ik mis 400 settlers en er komen ook geen nieuwe bij en kan zo ook niet aanvullen ?????

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn probleem is anders maar opzich een goed probleem mijn soldaten die in het avontuur Zwarte Ridders al 4 dagen kamperen zijn opeens van mijn settlers aantallen afgetrokken dus heb ik 1100 extra vrij ruimte gekregen kan wel trainen maar geen idee of dit later een bug gaat veroorzaken.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Begin het spelletje met waardeloze updates en bugfixes grondig beu te worden .ze lossen een kleine bug op en geven en nieuwe grootere in de plaats.(mijn bevolking klopt voor geen meter meer )
    En dit doen ze iedere keer opnieuw.Fix eerst eens de bugs en kom dan af met een update .

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De populatie problemen komen voort doordat in het verleden de populatie-limiet werd genegeerd. Bij sommige spelers kan tot leiden tot overpopulatie, waarvoor je nieuwe huizen zal moeten bouwen of je zal een aantal Settlers moeten opofferen. In een aantal gevallen kan het zijn dat de populatie automatisch is verminderd.

In het geval dat het lijkt alsof er geen nieuwe Settlers bijkomen moet de zone afgesloten worden. Dit kan je doen door ongeveer 30 minuten uit te logen en ervoor te zorgen dat niemand je eiland bezoekt.

BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-03-14 om 18:12.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    en ervoor te zorgen dat niemand je eiland bezoekt.

BB_Skelril
    Zal alvast wat stinkdieren bestellen zodat niemand meer mijn eiland bezoekt
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog nooit problemen met m'n Settler-aantal gehad tot vandaag. Ik heb 625 settlers toegevoegd vanuit het stermenu ( had een marge van 700) , 600 r en m in de maak in de barak. Bij inlog vanmiddag stonden er weer 525 vrije settlers, dus nog 400 erbij gemaakt in de barak.
    Nu log ik weer in en de situatie is als volgt:
    Capaciteit:4810
    Bevolking: 4631
    Vrije settlers: 447
    En mijn lvl5 barak is nog 9,5 uur r aan het maken
    Dit heeft dus niks te maken met problemen uit het verleden die gecorrigeerd moesten worden, want die heb ik nooit gehad.
    Kortom, alweer een update die meer kwaad dan goed doet
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is het volgende gebeurd met het settleraantal bij de update:
    Gisteren had ik -8 werkende settlers (het viel mij op dat dit aantal de laatste weken/maanden steeds lager werd, maar aangezien het geen nadeel voor mij opleverde vond ik het niet nodig om er melding van te maken).
    Vandaag heb ik ongeveer 300 werkende settlers.
    Wat dus betekent dat mijn buffer werkloze settlers van ruim 400 gisteren teruggebracht is tot ruim 100.
    Op dit moment heb ik een populatie van 5185/5980, dus wat mij betreft loopt het waarschijnlijk allemaal zoals de update bedoeld is.

Ingeschreven
    Jan 2014
    Wereld
    Woestewoud
    O ja das lekker ik ben door de weeks niet in de gelegenheid om een avo te spelen gewoon te druk met werk, ik heb dan wel even de tijd om snel tussen door het een en ander aan te vullen. En ik wordt dus nu door een update verplicht om een avo te spelen anders is aanvullen ook over. Is dit handig nou lijkt me niet. Ik vindt dit waardeloos. Bij mij staat er nu dus 1648/1600 settlers en werklozen settlers staat op 0.
    Laatst gewijzigd door Arjanus; 13-03-14 om 09:14.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ik heb nog nooit problemen met m'n Settler-aantal gehad tot vandaag. Ik heb 625 settlers toegevoegd vanuit het stermenu ( had een marge van 700) , 600 r en m in de maak in de barak. Bij inlog vanmiddag stonden er weer 525 vrije settlers, dus nog 400 erbij gemaakt in de barak.
    Nu log ik weer in en de situatie is als volgt:
    Capaciteit:4810
    Bevolking: 4631
    Vrije settlers: 447
    En mijn lvl5 barak is nog 9,5 uur r aan het maken
    Dit heeft dus niks te maken met problemen uit het verleden die gecorrigeerd moesten worden, want die heb ik nooit gehad.
    Kortom, alweer een update die meer kwaad dan goed doet

ik heb een vergelijkbaar probleem. Gister bij inloggen was alles nog zoals op dinsdag bij uitloggen.

625 settlers in burgerhuis gegooid, barak gevuld met cavalarie etc. later op de dag weer ingelogd en opeens 625 vrije settlers. Barak is nog aan het trainen... vanmorgen barak klaar, nog steeds 625(+) settlers vrij.
    Die toevoeging is gewoon dubbel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten