Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 63

Onderwerp: [Opgelost] De chat scrolled niet meer verder sinds de update van 12-03-14

  1. #31
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    ja of je leest nog maar de helft van de text ook zo nice :-)

  2. #32

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ook het zelfde probleem, maken graag

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    wanneer functioneerd de chat weer normaal wordt gek van het scrollen graag fixen aub en snel

  4. #34
    jonnavan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Gildemissie wil niet verder gaan sinds de update.

  5. #35

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk Berichten
    Bij mij ook de lootspotters bij ZR op hele andere plekken (niet dat dit vervelend is maar het viel mij op)

    Bij mij valt het op dat de naam van de LS niet meer boven zijn/haar garnizoen staat. Dit mag van mij wel terug, nu moet je echt zoeken of de LS al gearriveerd is.

  6. #36

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik kom steets met een ls op een anderen plek

  7. #37
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Bugs geconstateerd:

    Auto scrollen werkt niet meer, net als bij iedereen.
    Kopermijn niet upgradebaar maar net als eerder gemeld na browser refresh wel weer goed.
    en als laatste in tegenstelling tot alle anderen, krijg ik elke keer als ik in en uitlog 1320 werkloze settlers. Mijn Barak maakt dus overuren

    gr,
    TheDutchman

  8. #38

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Geconstateerde bugs:

    Autoscrollen (wel bekend)
    Mijn bevolkingslimiet en aantal zijn veranderd (gecorrigeerd) waardoor ik ineens 0 settlers beschikbaar had. Ok, was een bug dat je meer settlers had dan je limiet aan kon die zal nu gecorrigeerd zijn maar wanneer ik nu mijn limiet (dmv extra gebouwen) weer hoger maak dan mijn aantal settlers dan kan ik dit niet meer aanvullen zodat mijn 'werkeloze' settlers altijd op 0 blijft staan. Zelfs mijn aanvulling is verdwenen ondanks de melding dat mijn settlers terug in mijn menu gingen.
    VB: Bevolkingslimiet 4691/4710, aanvullen met 20 settlers levert mij de melding '20 settlers gaan terug naar het menu' op. Echter mijn bevolkingslimiet blijft op 4691/4710 en mijn 20 settlers ben ik kwijt....ook via de 15min word mijn limiet niet meer aangevuld.

  9. #39

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    knap vervelend dat de scroll van de tekst het niet meer doet, hoop dat ze het vanacht fiksen
    zal wel niet
    laddy azzo

  10. #40

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    hallo,

    Twee dingetjes zijn me nog opgevallen

    A) Toen ik ZPD s wou kopen via schatkist kon ik 4 keer na mekaar klikken ( wat ik al bizar vond ... ) Uiteindelijk bleek dat er maar ééntje in me stermenu terecht was gekomen, het aantal verbruikte stermunten klopte wel denk ik... ( dus maar één keer stermunten weg )
    B) Me looters op ZR kwamen op ongebruikelijke plaatsen toe ... Eén looter stond gans op de linker punt van het eiland en de andere rechts onder...

    Succes met het oplossen van de "minor " problems

    Squid

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.