Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 63

Onderwerp: [Opgelost] De chat scrolled niet meer verder sinds de update van 12-03-14

  1. #51
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    De eerste melding van deze bug is terug te herleiden tot begin 2014 en is gemeld op de testserver. Sindsdien is de bug getracht te verhelpen, maar spelers hebben daar gemeld dat dit niet heeft geholpen. Sindsdien is er geen nieuws terug te vinden of en hoe deze bug is / wordt verholpen anders dan dat het topic nog steeds in de bug sectie staat.

    Vanaf heden - ruim 2 maanden na de eerste melding - is deze bug nu dus live op servers van verschillende landen.

    bron: http://forum.tsotesting.com/threads/...ghlight=scroll

    Persoonlijk vind ik dit op zijn minst gezegd slordig. Laten we het daar maar bij houden en hopen dat ze dit voor het weekend weten te 'hotfixxen'

    Tymy

  2. #52
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    De eerste melding van deze bug is terug te herleiden tot begin 2014 en is gemeld op de testserver. Sindsdien is de bug getracht te verhelpen, maar spelers hebben daar gemeld dat dit niet heeft geholpen. Sindsdien is er geen nieuws terug te vinden of en hoe deze bug is / wordt verholpen anders dan dat het topic nog steeds in de bug sectie staat.

    Vanaf heden - ruim 2 maanden na de eerste melding - is deze bug nu dus live op servers van verschillende landen.

    bron: http://forum.tsotesting.com/threads/...ghlight=scroll

    Persoonlijk vind ik dit op zijn minst gezegd slordig. Laten we het daar maar bij houden en hopen dat ze dit voor het weekend weten te 'hotfixxen'

    Tymy
    dat moet je positief zien het is immers wel net zoals ze het getest hebben

  3. #53

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wat de chat betreft, ik heb maar een mIRC-kanaal aangemaakt voor mijn gilde.
    Werkt prima (beter zelfs dan de chat van BB), enige nadeel is natuurlijk dat je tussen tabjes moet wisselen.
    Een ingame chat is toch net ff comfortabeler.... als ie fatsoenlijk werkt

    Hopelijk wordt dit euvel snel verholpen inderdaad, haal die "mogelijkheid tot witmaken van de chat-tekst" er anders maar weer uit. Het is, naast de bug, ook niet echt een aanwinst.

  4. #54
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    ze spreken ook altijd heel wijs over veranderingen en niet over verbeteringen gelukkig

  5. #55
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    13.03.2014Extra onderhoud

    Beste Settlers,

    Er zal vandaag extra onderhoud plaatsvinden om een aantal problemen met de laatste update te verhelpen. Alle premium- en avontuurtijden worden automatisch verlengt om te voorkomen dat spelers tijd verliezen.

    Start: 13:00 CET
    Einde: 15:30 CET

    BB_Skelril

    Laten we hopen dat hierna het scrollen weer normaal doet o.a.

  6. #56

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Vooralsnog lijkt het nu weer in orde

    Hartelijk dank BB, voor de vlotte "reparatie"

  7. #57
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen met betrekking tot de auto scroll van de chat zijn inmiddels opgelost en de chat moet weer na behoren werken. Mochten spelers nog problemen ondervinden laat het ons dan weten.

    BB_Skelril

  8. #58

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat de chat weer normaal werkt, bedankt voor de snelle oplossing!

  9. #59

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog steeds problemen met de chat, hij loopt steeds vast teksten door mekaar of de laatste zinnen niet te lezen, eigenlijk is het nog erger geworden na de die korte onderhoud.

    verder is het spel bij mij onstabieler geworden ook sinds die extra onderhoud, moet nu steeds verversen omdat ie vastloopt begin er een beetje gek van te worden, van de week nergens last van.

  10. #60
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    De chat werkt weer naar behoren.
    Het euvel is volgens mij niet helemaal verholpen nog.

    met het wisselen van de kleur van de tekst wil de autoscroll nog wel is niet werken of niet goed.
    Nogmaals kleur wisselen lost dit wel op.

    Dus hier nog een kleine laatste stuiptrekking van deze bug soms.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.