Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 63

Onderwerp: [Opgelost] De chat scrolled niet meer verder sinds de update van 12-03-14

  1. #41
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    We zijn op de hoogte van de problemen met de chat waardoor het niet mogelijk is om te scrollen. Onze ontwikkelaars zijn ondertussen druk bezig met het zoeken naar een oplossing, zodra ik meer weet zal ik jullie op de hoogte brengen.

    De populatie problemen komen voort doordat in het verleden de populatie-limiet werd genegeerd. Bij sommige spelers kan tot leiden tot overpopulatie, waarvoor je een aantal Settlers zal moeten opofferen om ervan af te komen. In een aantal gevallen kan het zijn dat de populatie automatisch is verminderd.

    Verder zijn er met het afgelopen onderhoud diverse bugfixes en verbeteringen doorgevoerd waaronder verbeteringen met betrekking tot de landingsgebieden van generaals op het avontureneiland waardoor het kan zijn dat spelers nu op andere plekken op het eiland landen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-03-14 om 17:47.

  2. #42

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    het zelvde probleem aub fix hem

  3. #43

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ook het gilde XO heeft hier last van, ik hoop op een snelle verbetering.

  4. #44

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    k krijg een melding dat zo'n collectieboerengezegde klaar is. ik klik erop en wordt aangegeven dat ie nog 3 minuut nog wat moet voordat ie klaar is. daarna klik ik meteen op burg huis en blijkt ie wel klaar te zijn?!

  5. #45

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    k krijg n melding dat zo'n collectieboerengezegde klaar is. ik klik erop en wordt aangegeven dat ie nog 3 minuut nog wat moet voordat ie klaar is. daarna klik ik meteen op burg huis en blijkt ie wel klaar te zijn?! tijd ongeveer 17:18 datum 12 maart 2014

  6. #46

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    de eerste keer in barak en/of proviandhuis invoeren van aantal 25 staat deze op 19, andere keer op 18 of 20 in plaats van 25

  7. #47
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    is inderdaad een irritante bug die auto scroll
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #48

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    autoscroll werkt niet, erg irritant

  9. #49

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    wanneer komt de hotfix voor die gebroken chatbox? We gaan hier toch zeker geen week op wachten of wel?

  10. #50
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    wanneer komt de hotfix voor die gebroken chatbox? We gaan hier toch zeker geen week op wachten of wel?
    Hopelijk niet :-O

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.