Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 63

Onderwerp: [Opgelost] De chat scrolled niet meer verder sinds de update van 12-03-14

  1. #21
    sjoesjen's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Berlare (België)
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Witte letters zijn een pluspunt. Maar zou wel beter zijn dat als je persoonlijk wordt aangesproken dit wel nog in kleur zou zijn

  2. #22
    chaan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Lootspotters die bij zwarte ridders ineens op hele andere plaatsen landen

  3. #23
    AmonRaZongod's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    De bug waar ik last van hebt is dat de chat scroll fuctie niet goed werkt,,aanvinken helpt ook niet + de wegen zoals de straten die ook steeds verdwijnen na het aanmaken verdwijnt na bezoeken van een vriend of avontuur of als ik opnieuw inlogt, Daarbij heb ik mijn laptop de schijfopruiming en de browser geschiedenis al op geschoond, mss dat de server van de chat functie een reset krijgt dat daardoor de probleem kan verholpen worden.
    Verders kijk ik nog aan toe hoe het verder gaat op het spel,mocht ik nog meer bugs tegen komen dan zal ik dat hier ook erbij vermelden.
    Toch een kleine vraag,,Op hoeveel servers draait dit spel erop? 1 of meerdere,
    Vriendelijk groet Amon

  4. #24
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan een paar kopermijnen niet meer uppen erg lastig zeker omdat je ze nu allemaal lvl 5 wil hebben IVM de refills

    ps. naar 7x F5 te hebben gedrukt is het probleem verholpen weet niet waar de fout lag

    Laatst gewijzigd door Gonzo; 12-03-14 om 11:58.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Scrollen is niet mogelijk in chatvenster. Alle grondstoffen en verbeteringen die ik in het proviandhuis had aangezet, zijn vanmorgen verdwenen.

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    Er staat geen uitroepteken meer bij gebouwen die geen werkende settler hebben...Of is dat met opzet gedaan?

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AmonRaZongod Bekijk Berichten
    De bug waar ik last van hebt is dat de chat scroll fuctie niet goed werkt,,aanvinken helpt ook niet + de wegen zoals de straten die ook steeds verdwijnen na het aanmaken verdwijnt na bezoeken van een vriend of avontuur of als ik opnieuw inlogt
    Vriendelijk groet Amon
    Hier precies hetzelfde! Overigens verdwijnen de wegen hier al langer bij mij.

  8. #28

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem, fixen graag

  9. #29

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaan Bekijk Berichten
    Lootspotters die bij zwarte ridders ineens op hele andere plaatsen landen
    dat lijkt me geen bug maar een verandering

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij ook de lootspotters bij ZR op hele andere plekken (niet dat dit vervelend is maar het viel mij op)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.