Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Mails zijn niet te verwijderen uit mijn Outbox

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Mails zijn niet te verwijderen uit mijn Outbox

    Vanaf de dag dat ik de Outbox heb staan er een aantal mails in die ik voor het overgrote deel vorig jaar verstuurd heb. Te beginnen in januari 2013.
    Al die mails en meer recent verzonden mails kan ik verwijderen uit mijn Outbox. De "knop" contextmenu is en blijft grijs.

    Met mijn Inbox heb ik geen problemen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    De inhoud van de outbox is read-only
    (http://forum.thesettlersonline.nl/th...log-19.02.2014)

    Ik denk dat daar ook mee bedoeld wordt dat je ze niet kunt verwijderen. Al had dat er wat mij betreft ook wel even expliciet bij gezegd mogen worden.

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap niet dat er heel selectief een aantal berichten die ik verstuurd heb in 2013 verschijnen. Het zijn niet alle berichten die ik in dat jaar verstuurd heb. Er staat trouwens ook een onbehoorlijk bericht in wat ik heb ontvangen vorig jaar, van iemand die handelingen wilde verrichten als zijnde getrouwd, om het zo maar te noemen )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het Postvak Uit is read-only, het is niet mogelijk om deze berichten te verwijderen zoals staat aangegeven in de verandering log.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.