Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: bugs 5-3-2014

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

bugs 5-3-2014

Gaan jullie nog wat aan de foutmeldingen doen ?

popups met "of ik mn browser cache wil legen "

inloggen is ongelofelijk traag

diverse functies werken niet , zoals grondstoffen toevoegen aan het gemeente huis.

Nederlandse server wordt op zich ontzettend achteruit geschoven qua onderhoud terwijl hier een toch goed betalende menigte is.

update :

ik kan nu helemaal niet meer inloggen

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Thunderg00d,

De meeste problemen die je hier beschrijft kunnen worden opgelost door je cache op te schonen en je browser / flash te updaten. Verder ben ik niet op de hoogte van een bug met het toevoegen van grondstoffen aan het burgemeestershuis, mocht dit probleem blijven voorkomen nadat je een andere browser hebt geprobeerd dan kun je het er het beste een melding van maken bij het ondersteuningsteam. Vergeet niet om zoveel mogelijk informatie mee te geven wanneer je een bug meldt.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    @Timy
    mja van het verschuiven van je cursor met grondstoffen over het burgemeester huis (BM) als daar wat op staat krijg je toch wel een kleur/helderheidsverschil tussen 1 2bij 2tje waar het zoekdingetje staat en de rest van het BM... als je dan goed mikt is er genoeg BM om alsnog de grondstof in een hoekie toe te voegen.

Zoekdingetje staat meestal op het voorplein van het BM iets ten noorden van de poort.

@BB_Skelril,
    heb vorige week zowel cache niet geleegd als browser en flash niet geupdate en kon na úúuren toch weer gewoon online.
    Dat komt mij dan dus over dat je hier een standaardverhaal op iets kwakt dat daar maar bar weinig mee te maken heeft gehad.
    Wat dan weer ertoe lijdt dat ik als halve digibeet (categorie waaronder ik de meeste computergebruikers schaar) wantrouwig wordt iedere keer dat het standaardverhaal langs komt.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 12-03-14 om 10:46.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten