Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: [Mini] Verloren schedel minder dan 50R verlies

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Maar om tot een makkelijke oplossing te komen: 24 edels betalen en je bent er
    zoekavonturen van (bijvoorbeeld) pasen bewaren, kost helemaal niks aan troepen.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij werkt mijn oplossing wel bij de gildemissies van dit soort, maar niet bij de normale/andere missies in je missieboek...
    dit weet ik echter niet 100% zeker, maar ik zou zeggen probeer het eens...

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ja, doe samen met een vriend/vriendin elk een stelen van de rijken...
    jouw vriend/vriendin doet bij jou een kill met 1R en jij doet bij hem/haar een kill met 1R en je hebt minder dan 50R verlies
    Huh?? Dat werkt toch niet? Volgens mij tellen gewoon alle recruten samen, dus ook van diegene die t avo doet

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    yup, telt alles bij mekaar.

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    lol wat copycat zegt, ik heb vorig jaar best wat zoekavonturen bewaard en daar met het verjaardagsevenement best plezier van gehad toen er avonturen voltooid moesten worden in een zwaar tempo om de missieketen op gang te houden.
    Maar helemaal nog niet zo bekeken dat een avontuur voltooien zonder troepen te gebruiken natuurlijk automatisch voldoet aan deze missie.

Ow en wat mijn eerdere opmerking over vikingen betreft, als je dat avontuur nog niet spelen (starten) kunt, kun je natuurlijk altijd wel meelooten daar bij een gildegenoot met 1B (ipv 1R) als degene die em speelt de juiste keuzes maakt.
    (Het betreft hier een gildemissie dik kans dat ze je wel een lootje gunnen om de missie te volbrengen :P )

Plaats een Reactie

Forum Rechten