Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: 50ers die stoppen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud

    50ers die stoppen

    Beste medesettlers,

    Ik weet dat dit al vaker vermeld is maar nu stopt er bij mij in de gilde weer een 50er en ik mag wel zeggen een goede speler omdat er geen uitdaging word gegeven aan de 50ers onder ons.
    Al langere tijd staan sommigen op level 50 en komen er steeds meer bij terwijl er geen zicht is op een mogelijkheid door te levelen.
    De spel uitdaging is te verwaarlozen en het enigste wat ze kunnen en zeer zeker ook doen is de lagere levels onder ons helpen.
    Vele 50ers klagen erover of ze dat hier nu uit willen spreken of niet het is een feit.
    Nieuwe silo is leuk maar voor ons natuurlijk vrij simpel weg te zetten.
    De dringende vraag aan BB word dan ook:
    Hoeveel 50ers moeten er nog stoppen voor er geluisterd word naar de signalen en wat gaan jullie eraan doen in de toekomst.
    Vage beloften willen we niet horen maar wel iets concreets.
    Ik wil hier niemand mee aanvallen maar ik vind de spelmaker op zich tekort schieten naar de 50ers.
    Ik hoop ook dat veel spelers hier andermaal hun mening willen geven eens of oneens en ik hoop ook dat BB er zowiezo iets concreets mee gaat doen.
    Goede spelers verliezen om deze reden is nu eenmaal belachelijk.

    Mvg Santos Leider van gilde The Empire

  2. #2
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben al heel lang level 50 en heb het tot dan leuk gevonden. Al mijn gebouwen staan op level 5 en ik heb alle generaals. Magazijnen puilen uit en ja ik kan het verkopen maar met welk doel? Om te uppen? Munten heb ik toch al genoeg.

    De enige uitdaging die ik nog heb is meer van alles sparen en voor de zoveelste keer Stier, ML, ZR of MVE spelen.

    Ik heb geen zin meer in dit spel waarin ik al veel te veel geld heb gestoken.

    Ik heb lang geloofd dat PvP er ging komen en dat heeft mij een tijd doen verder spelen, maar nu ben ik het beu.

    Er zijn nog level 50 spelers die samen met mij zijn begonnen die aan stoppen denken.


    Mvg,


    Temp

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Spijtig te horen natuurlijk allemaal.

    Helaas kan ik als level50 het hele verhaal alleen maar bevestigen

    Gr Sand

  4. #4
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vrees dat ik niet anders kan dan dit hele verhaal be-amen;

    Gezien het *verdien-model* van TSO is dit in mijn ogen (helaas) ook wel enigszins verklaarbaar.
    Doneer zoveel mogelijk edelstenen om zo snel mogelijk level 50 te zijn..... dan is het klaar; de focus lijkt hier puur op te liggen vanuit BB.
    Het argument dat er nieuwe missie chains moeten komen om de level-cap te verhogen is gewoon een *BS* argument; zonder een additionele chain heeft het zelfs voor de *die-hard* level 50`s weer zin om avo`s te spelen (en misschien zelfs wat edels te kopen); al was het alleen maar omdat hun vriend/ vriendin of concurrent een level hoger is dan hem of haar!

    Ook nu de actie -> verbeterde graansilo (welke tm het onderhoud van 4 maart te verkrijgen is) is in mijn ogen niets anders dan een *ordinaire-geld-klopperij* actie waar sommige ook nog wel in zullen trappen; mooi stukje marketing! Het voegt afgezien van een paar extra bouwplaatsen werkelijk niets toe aan het spel voor de level`s 50.... hooguit voor de mensen die hun eiland nog niet tot aan de nok toe vol hebben gebouwd/

    Ik heb dit ook al eerder geroepen toen werd mij echter *vakkundig* de mond gesnoerd dus ik verwacht eerlijk gezegd weinig vanuit BB om iets te betekenen voor de level 50`s.

    Jullie gevederde vriend
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 26-02-14 om 18:05.

  5. #5
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    pvp zit ik niet op de wachten, maar wat meer uitdagende avo's mag wel.
    en niet zoals bij die kleermakers om maar dom legers erop gooien en je eerst 2 uur bezig bent met pendelen.

    maar avo's met mogenlijkheden met heel wat leuke bloks.
    dat laatste eindblok in zonen van ut veld is een heel mooi blokje.

    ik ben de huidige avo's wel een beetje zat ondertussen. van ut weekend ZR gestart en pas 3 dagen later eens de moeite genomen om maar af te maken.

    ik ben al een tijdje lvl 50, maar de uitdaging is wel een beetje weg.
    ik modder een beetje aan momenteel.
    gebouwen aan het stil zetten.
    beetje chatten en af en toe een avo doen.
    soms maar 1 in de hele week. of niet eens.

    het spel verveelt me nog niet, maar superleuk als toen is het niet meer

  6. #6
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    ben het hier helemaal mee eens alleen ik zit wel te wachten op het PVP wat nooit ga komen het is dat ik in een gezellige gilde zit anders was ik al lang gestopt
    hoop zo dat ze er wat mee doen maar zo als hier boven al gezegd denk het niet.

    Gr Gzonzo

  7. #7
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben nu al anderhalf jaar bezig om level 50 te halen, ik zit momenteel op lvl 47,5 (ergens halverwege naar lvl-up dus). Natuurlijk had ik zoals zoveel andere spelers naar lvl 50 kunnen rennen en dan in een zwart gat vallen, nee niet voor mij. Het is een bewuste keuze geweest om het zo rustig aan te doen. Zoals ik al eerder heb verteld ben ik een tegenstander van die premium buffs, hierdoor is het veel te makkelijk geworden door in één weekendje een level te stijgen. Ik neem liever wat langer de tijd om de perfecte economie te bouwen en dat is toch waar settlers voor mij om draait. Als ik één of twee avonturen per week voltooi is het veel, er zijn zelfs tijden geweest met één avo per 3 weken...
    Als ik geen avo's doe, wat doe ik dan? gezellig kletsen met de beste gilde op TSO en mijn economie maar blijven verbeteren. De vaardigheden talent tree van alle 15 verkenners moet vol (hier ben ik nog wel een flinke tijd mee bezig).

    En als ik over een half jaar dan eindelijk level 50 heb gehaald kan ik met een trots gevoel terugkijken op 2 jaar bouwen aan de perfecte economie.
    Wat ik daarna ga doen? Er is nog genoeg leuks aangekondigd zoals coöp avonturen, nog meer vaardigheden talent tree's en wie weet komt BB volgend jaar met een tweede te koloniseren eiland, een eiland waar ik dan ook weer een mooie economie op kan gaan bouwen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    @Templarred wat in de hellll is er een uitdaging aan nog meer van alles sparen???? Patsfactor dat je op 100 grondstoffen meer zit dan je mede level 50-er die ook al 3 miljoen aan verstoffende troep heeft liggen waar ie niks meer aan heeft??? Start een nieuwe gilde en sponsor je nieuwe maatjes met kennis en spullen zodat ze zo snel mogelijk level 40 of zo zijn en uitdagende avonturen kunnen spelen.
    En met Stier ML ZR en MVE noem je ook wel de meesssstttt uitdagende avonturen die er zijn voor een 50-er.
    Misschien moet je je grondstoffen gaan investeren in een guide voor kleermakers met een block vorm a la 1rblock maar dan over 3 of 4 ronden (zolang als het de BHG en/of Vet kost om door het betreffende agrogebied te lopen) waardoor er toch nog net 40 troepen minder nodig zijn voor de betreffende sector??
    Is wel een hele dwarse zijstraat die ik hier ff fantaseer, maar komaan je verhaal over gebrek aan uitdaging is ook duidelijk een kwestie van op de verkeerde plek zoeken, in mijn ogen.

  9. #9
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    De laatste tijd vraag ik me inderdaad steeds vaker af: Vind ik dit spel over een maand nog wel leuk? Alle kleermakers meerdere keren gespeeld...geen doelen meer voor bonen of staken... sprookjeskasteel is alleen nog maar deco... Ik heb zelden te weinig planken en kolen zijn goedkoop, dus die epische houtzager/kolenbrander zag ik bij voorbaat al niet zitten... Ook het kosten/baten-plaatje van dat ding beviel me niet... pvp zal voor dit spel m.i. nooit gerealiseerd worden...
    Het enige wat me eigenlijk nog weerhoudt van stoppen is het feit dat het vaak gezellig is in de (vooral gilde-) chat.. Het is ook leuk om het beginnende spelers wat makkelijker te maken door ze grondstoffen toe te stoppen maar de uitdaging is weg... Je laat alleen maar je pakhuizen vollopen en bouwt meer pakhuizen tot je eiland vol is.. en dan stopt het plezier echt vrees ik.....

  10. #10
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    50+ en nu ?


    Zoals zovelen heb ook ik me die vraag wel eens gesteld.
    Het wordt een sleur zelfde avontuur zelfde legerinhoud en alles blijft het zelfde.
    De oplossing is niet simpel denk ik.
    Maar wil BB een oplossing zullen ze toch denk ik een dialoog aan moeten gaan met de spelers die uiteindelijk ook voor de inkomsten zorgen.
    We kunnen hier allerlei suggesties naar voren brengen maar de vraag is wat wil BB !
    Om daar een antwoord op te krijgen lijkt het me eens zinvol om niet alleen met BB_Skelril
    maar ook met iemand van de technische kant aan tafel te gaan zitten.
    Om eens in open dialoog te kijken wat de mogelijkheden zijn binnen het technisch kunnen, en indien mogelijk aanpassen/verbeteren van settlers online.
    Zoals zovelen al schrijven! het uitgeven van een nieuw gebouw is denk ik niet echt de oplossing van het probleem.
    Maar er zal meer gezocht moeten worden naar aanpassingen/aanvullingen binnen de game zelf.
    Ik kan er een heel lang verhaal van maken maar laat dat even voor dit moment .
    En ik hoop dat BB ook de samenwerking van de spelende leden wil, en mee wil denken en gehoor wil geven aan een wens die bij velen hoog staat.

    ToYoSoFt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.