Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: 50ers die stoppen

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    jawel hoor, er zijn zat spelmakers die ontwikkelingen voor de toekomst aangeven. Ze zeggen er dan uiteraard ook direct bij dat ze geen details kunnen geven omdat die nog niet uitgewerkt zijn. En als jullie iets nieuws gaan toevoegen weten jullie echt wel of het Q1, Q2, Q3 of Q4 van 2014 gaat worden. Als dat niet zo is wil ik graag bij jullie werken want blijkbaar hoeven jullie ontwikkelaars dan helemaal geen verantwoording aan het management af te leggen over waar ze in gods naam mee bezig zijn al die tijd.

  2. #22
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ruderion,

    Uiteraard is er een tijdlijn waar onze ontwikkelaars mee werken enkel loopt niet alles altijd soepel waardoor sommige ontwikkelingen achter kunnen komen te liggen. Om deze reden wordt er vrijwel nooit een concrete datum gegeven tenzij de functie 100% af is.

    BB_Skelril

  3. #23
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Vreemd dat je Settlers vergelijkt met een spel als Frameville Skelrill. Die vergelijking gaat helemaal niet op, daar is geen level cap.

    Het lijkt mij dat als je een spel ontwikkeld, je lang voordat je het op de markt brengt een planning maakt. Het ontwikkelen van software vraagt een vooruitziende blik. O.a de mogelijkheid open houden om tussentijds zaken te kunnen toevoegen en aanpassingen te kunnen maken. Welke delen van het spel je vrijgeeft en delen van het spel in reserve houden mochten spelers sneller dan gedacht de eind features bereiken.
    Ik heb niet het gevoel dat BB zo werkt. Haastig wordt er lange tijd na de release aan nieuwe mogelijkheden gewerkt.

    Om een voorbeeld te geven, het opblazen van rotsen wat op de test server gewoon werkte, bleek niet te implementeren in het reguliere spel. PvP is vast al ver ontwikkeld, maar is ook nog na jaren niet in te voeren. Het komt een beetje klungelig over, maar ik weet dat jij daar weinig aan kan doen )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #24
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Vreemd dat je Settlers vergelijkt met een spel als Frameville Skelrill. Die vergelijking gaat helemaal niet op, daar is geen level cap.
    Ik vergelijk het ook niet met The Settlers Online:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril
    Ik denk persoonlijk dat het grootste probleem is dat sommige spelers The Settlers Online vergelijken met spellen zoals Farmville waarbij je zolang door kunt gaan qua niveau als je zelf wilt, het probleem is alleen dat The Settlers Online niet het zelfde spel is als Farmville.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199
    Het lijkt mij dat als je een spel ontwikkeld, je lang voordat je het op de markt brengt een planning maakt. Het ontwikkelen van software vraagt een vooruitziende blik.
    Uiteraard hebben onze ontwikkelaars en game designers een tijdlijn maar je moet niet vergeten dat The Settlers Online al vanaf 2010 te spelen is en dat het spel sindsdien al heel veel is veranderd qua functies en het algemene uiterlijk. Het moeilijke aan spellen zoals The Settlers Online (qua ontwikkeling) is dat het spelersveld heel divers is en dat er altijd andere ideeën en suggesties zijn voor bepaalde functies, gebouwen etc. De ontwikkeling van The Settlers Online staat dus nooit stil, zo hebben we een aantal maanden geleden de epische roofavonturen geïntroduceerd wat een grote nieuwe functie was en zo zal er in de toekomst nog veel meer veranderen.

    Een van die grotere nieuwe 'functies' is momenteel op de testserver uit te proberen: het nieuwe paasevenement.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199
    Om een voorbeeld te geven, het opblazen van rotsen wat op de test server gewoon werkte, bleek niet te implementeren in het reguliere spel.
    Het gebruik van deze functie leidde tot hoge belasting van de server waardoor spelers uit het spel konden worden gegooid of lag konden ondervinden. De functie staat nog steeds op de planning enkel moeten er eerst een aantal prestatieverbeteringen worden doorgevoerd op de gameservers waar onze systeembeheerders al aan zijn begonnen. Het afronden van deze prestatieverbeteringen kost veel tijd en zodra er meer bekend is zal dit op de hoofdpagina bekend worden gemaakt.

    BB_Skelril

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Is er wel eens voorgesteld ranglijsten te maken?
    Speler met meeste uitgespeelde Zwarte Ridders, grootste verzameling (Ster)munten etc.
    Dan valt er nog iets competatiefs te doen, want dat is ook waar een groot deel van de 50+ motivatie verdwijnt. Hoeft weinig content voor ontworpen te worden, alleen wat statistieken bijeen schrapen (zoals verjaardagsevent, maar dan per individue)

  6. #26
    kikimo72's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    gemeente Dronten
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil even zeggen dat ik het idee van Nelleke om een extra eiland te krijgen als je boven level 48 bent, erg leuk vind. Voor de rest wacht ik geduld af wat het spel in de toekomst gaat brengen. in de tussentijd staat tso op een laag pitje en vermaak ik me er vooral vanwege de gildechat.

  7. #27
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Zoiets Tymy ) En dan gelijk verbieden om handleidingen op het forum te zetten hoe je die kampen en die burcht kan verslaan. Zelf moeten experimenteren hoe je van die bandieten afkomt. Loont het ook om in een gilde te zitten, want daar kan je die info dan natuurlijk wel delen.
    Dat laatste is wel een beetje dom voorstel van mij, omdat ik nooit in een gilde wil )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #28
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik al vaker kenbaar gemaakt heb ben ik het niet eens met de stelling van skelril.


    Zie deze link http://forum.thesettlersonline.nl/th...6964#post16964 over farmville en andere games die je eventueel zou kopen en qua uren die je speelt.

    Er zijn naar MIJN mening makkelijk nieuwe levels toe te voegen (net als wat bij een evenement gedaan word ) maar dan speciaal voor level 50 spelers.
    noem het de 50ers evenement met een missie of 100 (die ook telkens uit te bereiden zijn.

    Een nieuw eiland en nieuwe gebouwen kunnen naar MIJN mening ook simpelweg toegevoegd worden (bootmaker voor legerbootjes en handelsbootjes).

    Maar zoals hij al zegt ze zijn vanaf 2010 bezig met TSO ik vraag me dan direct af met wat zijn ze dan bezig geweest want als dit het resultaat is van ruim 4 jaar ontwikkelen.
    Dat level 50 spelers opstappen en zeker naar MIJN mening niet voorop zullen lopen op TSO te promoten en daar door TSO doodbloed.

    Wat ik ook al een paar keer gezegd heb is dat BB terug moet naar de basis van Settlers zo als ze begonnen zijn alleen dan kan het spel echt een succes blijven.

    Dus skelril voor de zoveelste keer het is niet persoonlijk naar jou maar je moet toch samen met de andere collega's van jou niveau op andere servers wat harder met jullie vuist op tafel slaan.

    En zoals ik ook in mijn vorige bericht (zie link eerder) laat BB en jij zelf ook eens meer bij andere games kijken (waar Settlers een voorbeeld voor was) games als Ikariam Grepolis.
    Want beter goed afgekeken dan zelf slecht bedacht is mijn motto (of te wel het wiel niet voor de 2e keer uitvinden)

    En zo kan ik nog wel ff door gaan maar er zijn al zoveel mensen die zoveel goede oplossingen en commentaren hebben gegeven doe er wat mee
    gemaakt door Zubatsu

  9. #29

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het er mee eens, liever meer levels iedere keer er bij, dan pve/pvp. Door nu silo's te kopen en mijn graanvelden minder onderhoud nodig hebben, vind ik het moeilijk om nog een doel te vinden voor het spel, en iedere dag echt actief bezig te zijn. Normaal als ik tob met mijn gezondheid, dan kan het me niet boeien en doe ik alles om toch me spel te spelen. Nu op dit moment is die uitdaging er in ieder geval niet.

    Dus ik hoop dat er snel weer wat leuke nieuwe uitdagingen komen.

  10. #30
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    OT

    Tymy, wees eens lief en koop aub een leuke mand voor dat schattige hondje. Kan hij eens een beetje uitrusten
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.