Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: 50ers die stoppen

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToYoSoFt Bekijk Berichten
    Maar wil BB een oplossing zullen ze toch denk ik een dialoog aan moeten gaan met de spelers die uiteindelijk ook voor de inkomsten zorgen.
    Is dat niet het probleem? Volgens mij geven mensen meer uit aan edelsteentjes voordat ze level 50 zijn / de eerste periode dat ze spelen.

    Op een gegeven moment heb je alles wel en de 50iger die koopt alles wel met muntjes op de markt. De onuitputtlijke kopermijn is zo'n beetje de enige uitzondering.
    50igers leveren geen geld op en krijgen geen / vele malen minder aandacht.

    Of dat oorzaak en gevolg met elkaar te maken hebben weet ik niet, maar verwacht eerder nog zo'n silo gebouw dan pvp, extra levels oid

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Al een paar leuke ideeen gezien nu hier dus blijf reageren.
    De reactie van Toyosoft opent ook perspectieven denk ik .
    Mis alleen nog steeds een reactie van Skelrill en dat vind ik jammer.
    Ook al reageren er hier niet veel spelers omdat ze dat niet willen of kunnen wil niet zeggen dat dit verhaal uit de lucht gegrepen is.
    In het spel word er vaak over gesproken en zeer zeker ook binnen de gildes.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Natuurlijk had ik zoals zoveel andere spelers naar lvl 50 kunnen rennen en dan in een zwart gat vallen, nee niet voor mij. Het is een bewuste keuze geweest om het zo rustig aan te doen.
    Ik herken hier een boel in.
    Ik ben inmiddels al een tijdje level 50, maar heb nog lang niet alles zo staan als dat ik zou willen.

    Toegegeven, de avonturen Zwarte Ridders, Stampende Stier zijn ondertussen wel aardig routine aan het worden, de kleermakers zijn dat voor mij nog lang niet.

    No hard feelings voor de al veel langer level 50-ers, maar ik heb er voldoende langs zien vliegen die enorm veel sneller levelden als ik, onder andere ook diegene waar dit topic volgens mij om is gestart.
    Ik vind het persoonlijk nogal makkelijk om zo snel mogelijk de max te willen bereiken in dit spel, en vervolgens klagen (sommigen al een jaar!!) dat er geen uitdaging meer is... (en tegen elkaar opbieden om maar zoveel en zo snel mogelijk de nieuwste gebouwen te hebben, getuigd m.i. van een "ezel die zich aan dezelfde steen stoot")

    Aan de andere kant: PVP is al meer dan een jaar geleden aangekondigd, maar er ontbreekt volgens mij, van BB-kant af, al ook al meer dan een jaar een update daarover (correct me if I'm wrong). Dus wat dat betreft is er zeker een punt gemaakt door de klagers daarover.

    Ben benieuwd of er een formele reactie gaat komen....

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als er bijvoorbeeld een 2de eiland zou worden geintroduceerd, te bereiken na level 47 of 48 dan is het levelen meer de moeite waard.
    Een haven en schepen moeten bouwen op je thuiseiland, om grondstoffen naar dat 2e eiland te kunnen brengen omdat ze daar schaars zijn. Onderweg op die zee reis de kans dat je overvallen wordt door piraten (nieuwe avonturen), een militaire academie om je troepen te verbeteren, leerlooijerij voor het maken van uitrusting en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Dan hebben 50tigers wat aan al die grondstoffen en munten die nu overtollig zijn. Een kolonie stichten op dat 2de eiland betekend weer een hoop tijd investeren in de opbouw van dat eiland. En die nieuwe gebouwen hebben dan misschien meer nut.

    Ik zit al sinds eind augustus vorig jaar op level 50 en heb niet eens de moeite genomen om al mijn gebouwen op level 5 te zetten. Is zinloos want wat moet ik met al die spullen? Ik breek gebouwen af. De nieuwe voegen nu niets toe aan het spel voor ons 50tigers.

    Dat velen van ons afhaken is logisch. Erg dom van BB om gebouwen als het bevroren huis zo makkelijk beschikbaar te maken een tijdje geleden. De goudtoren weggeven is mogelijk nog dommer. Die kleermaker avo's zijn niet interessant om te spelen, te makkelijk en teveel onnodig geloop je ergert je dood, de beloning is ook al niet erg interessant. Ik heb geen idee hoe die laatste nieuwe avo's zijn die je met stermunten kunt kopen, want ik heb niet eens de moeite gedaan om ze te spelen.

    Is mij trouwens een raadsel waarom die stermunten er zijn, daar kan je ook al weinig mee doen. Waarschijnlijk is het een teken dat er nooit meer dan 50 levels op Settlers zullen zijn.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk persoonlijk dat het grootste probleem is dat sommige spelers The Settlers Online vergelijken met spellen zoals Farmville waarbij je zolang door kunt gaan qua niveau als je zelf wilt, het probleem is alleen dat The Settlers Online niet het zelfde spel is als Farmville. Om een niveau cap bij spellen zoals The Settlers Online te verhogen komt er een hoop bij kijken, zo werken ze bij World of Warcraft al jaren van te voren aan hun uitbreidingspakketten omdat er veel meer bij een uitbreiding of verhoging van de niveau cap komt kijken dan de meeste spelers denken. Zo moeten er nieuwe missies worden ontwikkeld, nieuwe functies en moet er ook algemene content zijn om de spelers bezig te houden en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

    Sommigen van jullie zien dit graag anders, maar het is belangrijk om te onthouden dat de Nederlandse, Duitse en Engelse spelwerelden niet de enige zijn, er zijn ook andere spelwerelden met spelers die hun eigen ideeën en suggesties hebben waar rekening mee moet worden gehouden. En gezien deze grote hoeveelheid feedback is het lastig om alles te realiseren, maar uiteraard geven we al jullie feedback door en de content voor niveau 50 is een stukje feedback die ik bijna dagelijks aankaart bij onze ontwikkelaars.

    Het enige wat ik kan doen is jullie vragen om geduld te hebben, er zijn een hoop leuke aanpassingen onderweg waar alle spelers (inclusief niveau 50 spelers) plezier aan zullen beleven, maar helaas kost het ontwikkelen van goede functies tijd waardoor ik nog geen datum kan geven.

    BB_Skelril

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor je antwoord skelrill en eigenlijk sla je de spijker op de kop:

    Het enige wat ik kan doen is jullie vragen om geduld te hebben, er zijn een hoop leuke aanpassingen onderweg waar alle spelers (inclusief niveau 50 spelers) plezier aan zullen beleven, maar helaas kost het ontwikkelen van goede functies tijd waardoor ik nog geen datum kan geven.

    Dit is precies waar het om draait lang geduld hebben zonder iets concreets. En dat is dus precies waarom ze stoppen omdat er al lange tijd geen datum aanhangt.
    Dat jij je best doet en alles doorgeeft staat niet ter discussie en dat er veel bij komt kijken snap ik ook wel.
    Dus als BB nou eens ergens een datum aan kan hangen dan zijn we een klein stapje verder.
    Dit is ook niet iets van een week geleden maar goed dat weet jij ook wel.
    Ik hoop echt dat je wat meer info kan verschaffen skelrill.

    Mvg Santos

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Santos,

    Uiteraard zou het mooi zijn als er een datum kon worden gegeven enkel zie je bij geen enkel spel een datum vrijgegeven totdat zeker is dat alles ook daadwerkelijk werkt - deze zelfde reden geldt voor ons. Neem PvP als voorbeeld, dit is jaren geleden (zelfs voor de Nederlandse wereld er was) al aangekondigd maar door grote problemen met het design van PvP is het nog steeds niet in het spel geïmplementeerd wat veel irritaties bij spelers opwekt. Om deze zelfde reden kunnen we geen datum geven voor nieuwe content daar waar het nog niet 100% voltooid is ;-).

    BB_Skelril

  8. #18
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Laat ik *wijselijk* mijn commentaar in deze voor me houden; aangezien ik op voorhand het idee heb dat die niet door een ieder gewaardeerd gaat worden (ondanks dat er waarschijnlijk een kern van waarheid in zit)

    Dus laat ik mijn geduld nu maar eens op de proef gaan stellen.....

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Tja die redenering kan ik dan ook wel weer begrijpen. BB gaat niet dezelfde fout maken als met de belofte voor pvp.
    Kan ik het niet laten om nog 1 vraag te stellen aan je.
    Het idee van Toyo om een technisch mannetje/ontwikkelaar eens een stukje te laten schrijven over wat er mogelijk in de toekomst met settlers gaat gebeuren vind ik dan een prima oplossing.
    Feitelijk betrek je alle leden erbij in alle landen en creeer je een soortement van openheid vanuit BB naar de spelers.
    De geslotenheid die ze nu hebben werken reacties in de hand van dat er in korte tijd veel geld binnen moet komen en voor de rest interesseert het BB niet .
    Terwijl als ze een tip van de sluier op zouden lichten de mensen zien waar BB zo druk mee is en waarom ze geduld moeten hebben.
    Lege beloftes doen de meeste 50ers het niet meer voor .
    Vandaar ook dit topic gestart omdat ik vind dat dat eens door moet dringen .
    De urgentie begrijp jij heel goed en ook de mods in het spel nu alleen net even dat beetje extra van BB uit en we zijn er.
    Iig bedankt voor de moeite zover.

    Mvg Santos

  10. #20
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Santos,

    Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte dat spelers graag meer content voor niveau 50 spelers zien enkel moeten we ook rekening houden met overige spelers die nog geen niveau 50 zijn. Het is moeilijk om een balans te vinden daar waar iedereen iets anders wilt zien.

    Het idee om een ontwikkelaarsdagboek over toekomstige functies en dergelijke te schrijven is een mogelijkheid die ik zal doorgeven aan het team, maar je moet er wel op letten dat een roadmap (zoals we deze noemen) bijna nooit wordt vrijgegeven door geen enkele spelmakers.

    Bedankt voor alle feedback.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.