Ik krijg het regelmatig bij Vikingen, Moerasheks en vaak bij Pirateneiland. Het zijn daarom zo'n beetje de enige avo's die ik nog speel.
Bucket, je kunt gewoon 5 generaals sturen naar Pirateneiland, die vijfde verplaatsen vanuit je stermenu) Als ze zijn aangekomen wordt dat vijfde kamp ook leeg gemaakt als je de manschappen uit de andere kampjes verwijderd.
Mijn ontdekkingsreizigers komen er trouwens ook vaak mee aanzetten, middellange zoektochten.
Laatst gewijzigd door Nelleke199; 18-03-14 om 09:14.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Ja ik zou zeker 5, 6, 7, 8 of 9 generaals kunnen sturen, maar het probleem is dat je langzame generaals nodig hebt voor sector 1 (Block) en langzame generaals komen altijd als laatste aan. Daarnaast moet ik maar hopen op een plekje voor de generaal-majoor.
Afbeelding is afkomstig uit de guide van Tage, gepresenteerd door killste.
[URL="http://forum.thesettlersonline.com/threads/16332-Killste-Collected-Adventure-Guides-by-Various-Authors?p=200252&viewfull=1#post200252"]
Laatst gewijzigd door Bucket; 18-03-14 om 15:24.
oplossing is simpel... 1 of 2 van de vier gens die als eerste aankomen zal een geharde zijn. Die haal je leeg en stuur je terug naar huis (wel even wachten tot alle snelle aanwezig zijn).
Het plekje dat vrijkomt, daar kan je de vet in schuiven en uiteindelijk zorg je dat alleen het plekje waar de blockgen moet komen nog open is.
ja, ik stuur altijd alleen eerst de veteraan met de 249C voor kamp 1 en meteen 3 langzame generaals. Na een ruim kwartiertje stuur ik de rest er achter aan.. je hebt die andere troepen/generaals ook niet eerder nodig dan na dat block. Een klein beetje flexibiliteit mag van de speler ook wel verwacht worden ...
... stel je voor dat de Amerikanen met D-Day hadden gezegd, ja, als we niet allemaal in 1x op dat strand passen dan doen we het maar niet...
Idd ja, heb net zelf gecheckt en alle probabilities zijn gewoon nog hetzelfde dus er is niks geklooit ah spel dus ik vrees dat je gewoon pech hebt I guess
Verraders is er ook zo eentje, maar wat duurder in troepen
Of je moet een majoor hebben, dan is ie lekker om te spelen.