Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verkoop grondstoffen

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud

Verkoop grondstoffen

Heb in de laatste week al 2 keer gehad dat er in mijn nieuwsberichtjes komt te staan dat ik een partij succesvol heb verkocht.
    Het Knappe hieraan is alleen dat ik nooit handel op handelshuis neerzet, dus vraag me echt af hoe dit kan?
    Er staat uiteindelijk ook niks in geschieden van handelshuis wat ik eventueel zou hebben verkocht.

Cache en geschiedenis was net daarvoor gewist dus daar kan het niet aan liggen.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Gebeurt dat toevallig wanneer je iemand bezoekt?

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    van 1 keer weet ik dat het inderdaad het geval is tijdens bezoek bij ander, bij de andere keer weet ik niet zeker. Zal voortaan even opletten.
    Maar heb jij daar ook last van?

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fthefalcon Bekijk Berichten
    van 1 keer weet ik dat het inderdaad het geval is tijdens bezoek bij ander, bij de andere keer weet ik niet zeker. Zal voortaan even opletten.
    Maar heb jij daar ook last van?
    Op het moment dat je een vriend bezoekt krijg je alle berichten van die persoon te zien. Dus als ik persoon x bezoekt en persoon x verkoopt net zijn product, dan krijg jij dat te zien. Ik heb nog niet gehad dat er staat dat iets verkocht is, wanneer ik niets verkoop. Maar dit zou misschien kunnen zijn waar jij het over had. Let er maar eens op. (Geldt trouwens ook voor buffs. Bezoek je persoon x en hij bufft zichtzelf, dan krijg jij te zien "je verbetering verhoogd de productie"

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten