Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verlopen handel (vrienden, gildeleden) komt niet terug in mailbox/berichten

  1. #1
    Erinyyen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Verlopen handel (vrienden, gildeleden) komt niet terug in mailbox/berichten

    cache geleegd : ja
    geschiedenis gewist : ja
    flashversie 12.0.0.44
    browser : google chrome 32.0.1700.107 m
    windows 7 Home premium
    Sinds een tijdje, waarschijnlijk de laatste update, komt verlopen handel niet meer terug in mijn mailbox. Ik stuur regelmatig goederen naar een inactieve die dan na 8 uur horen terug te komen in mijn mailbox, alleen de laatste tijd ontvang ik niets meer terug. Testje gedaan met iemand, 's middag een handelsaanbod aan een gildelid gedaan. De volgende ochtend was deze handel nog niet teruggekeerd (ruim 8 uur verstreken). Pas toen degene, aan wie ik de handel gestuurd had, inlogde kwam het terug in mijn mailbox.

    Update : Met de update van vanochtend kon ik de handel weer terug triggeren, opgelost.
    Laatst gewijzigd door Erinyyen; 19-02-14 om 06:32.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi,
    ik heb het zelfde meegemaakt ik heb naar een vriend 7500 tropen houtbalken en 4620 tropenplanken door gestuurd hij heeft het aanbod afgewezen maar ik heb alleen mijn 4620 tropenplanken terug gekregen ... en volgens hem had hij mij ook nog 32 mandjes toegestuurd maar die heb ik nooit ontvangen en hij heeft nooit een bevestigings bericht gekregen, waar ze naartoe zijn weet ik niet. Dit was gisteren rond ongeveer 20:00 uur verstuurd dus de 8 uur regeling telt ook niet meer dan.

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Gedurende een week was er een bug in het systeem die ervoor zorgde dat verlopen handelsverzoeken niet terugkeerde naar de persoon die het verstuurde. Inmiddels is deze bug opgelost en zullen alle grondstoffen en voorwerpen automatisch terugkeren naar je mailbox. Mocht dit niet het geval zijn dan moet je het proces hiervoor even triggeren wat je kunt doen door de outbox te openen.

    Verder zijn er geen bugs omtrent het handelssysteem waardoor handel verloren gaat of niet aankomt, deze bug kwam puur en alleen door het nieuwe mailsysteem en is inmiddels verholpen.

    BB_Skelril

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt om er al iets aan te doen. Maar helaas heb ik nog steeds die tropenhoutbalken (7.5k) niet terug gevonden in mijn mailbox en het rare is als ik kijk bij outbox dat er zo gezegd niets is verzonden geweest...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.