Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: server crash

  1. #11
    bambino1973's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Hopelijk word het snel gefixed ben er wel doodziek van

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas kan het ondersteuningsteam de zones niet handmatig verwijderen. Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de verhoogde aantal problemen met zone crashes. Om de zones weer toegankelijk te maken draait er iedere nacht een script, mocht het probleem de volgende ochtend nog steeds niet zijn verholpen dan zal je helaas moeten wachten tot het eerstvolgende onderhoud.

    Ik hoop in de loop van de week meer informatie te krijgen over een mogelijke oplossing.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 17-02-14 om 07:26.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Helaas kan het ondersteuningsteam de zones niet handmatig verwijderen. Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de verhoogde aantal problemen met zone crashes. Om de zones weer toegankelijk te maken draait er iedere nacht een script, mocht het probleem de volgende ochtend nog steeds niet zijn verholpen dan zal je helaas moeten wachten tot het eerstvolgende onderhoud.

    Ik hoop in de loop van de week meer informatie te krijgen over een mogelijke oplossing.

    BB_Skelril
    We hopen dan maar met je mee !!! Wel heel sneu voor diegene (waaronder ik) extra hoa's, kleine en grote katapulten en zpd in moeten zetten om 3 andere (ivm prem) niet de dupe te laten worden, omdat ik niet op mn avo kan. Heel vreemd ook dat de ene wel op zn gewone eiland kan maar niet op zn avo en een ander helemaal geen toegang meer heeft.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    heb hierook last van kan nu enkel nog maar op de testserver spelen euvel ligt dus zeker niet aan de pc maar aan het spel zelf

  5. #15
    Iznogoedh's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    www.dappermarkt.nl
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Serverzone is gecrasht

    Er is een fout opgetreden in deze zone.
    Probeer het nog een keer.

    Dit heb ik sinds vanmorgen half 12, alles geprobeerd, router gereset, opnieuw opstarten, browser gegevens gewist, andere browser, andere pc.
    Zal de rit moeten uitzitten tot script vannacht gedraaid heeft.
    Of heeft BB_Skelril inmiddels meer informatie? wat te doen?

    21-2 script heeft geholpen, alles werkt weer
    Laatst gewijzigd door Iznogoedh; 21-02-14 om 08:29.

  6. #16
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    MELDING: Serverzone gecrashed

    Werd eerst uit spel gegooit, na geprobeerd te hebben opnieuw in te loggen kreeg ik de melding SERVERZONE GECRASHED, probeer nog een keer. Na dit meerdere malen te hebben geprobeerd (opnieuw in te loggen) wederom zelfde melding, na 8 keer maar gestopt.

    Hebben meerdere mensen dit probleem??????


    Grtz Saint Petrus


    http://prntscr.com/2uwzr6
    Laatst gewijzigd door SaintPetrus; 22-02-14 om 22:12. Reden: toevoeging van linkadres met printscreen foto van de melding

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik ook sinds vandaag. 'Serverzone gecrasht' Er is een fout opgetreden in deze zone. Probeer het later weer.

    NIets werkt. cachebestanden verwijderd.

    Groet,
    Gerbon

  8. #18
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hetzelfde gedaan als jij maar ook een bericht gestuurd naar ontwerpers, alleen die zijn er alleen door de week, dus wss dit weekend geen TSO voor mij, morgenvroeg even proberen en anders zal het maandag worden

  9. #19
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen: De zone crash kan alleen verholpen worden door het laten lopen van een script.
    Ga dus niet sleutelen aan je computer. Eventjes geduld en jullie kunnen weer aan de slag.

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Precies. Bij mij doet het spel het weer. kwestie van geduld.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.