Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: server crash

  1. #31
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Sanriet,

    Zoals ik eerder al heb aangegeven kan het ondersteuningsteam hier helaas niets aan doen en zal je moeten wachten tot het script draait vannacht.

    BB_Skelril

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Het script heeft zijn werk gedaan, ik kon het avontuur de volgende ochtend gewoon bezoeken en afronden.

    MVG,
    TP

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nu wel heel veel moeite om in te loggen, het was weer een prachtonderhoud

    Chrome kom ik er helemaal niet meer in.
    Explorer kan ik mijn loot uit de avonturen niet in mijn stadhuis dumpen en opera hetzelfde probleem.

    Gelukkig hebben we nog heel veel browsers om uit te kiezen, dus lekker mijn dag doorbrengen met het zoeken naar de enige die het nog WEL doet

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Hier vandaag ook serverzone is gechrascht hopelijk doet het sript vanacht zijn werk want heb geen goesting om op het volgend onderhoud te wachten
    oorzaak starten avo de slime kleermaker en bij uithalen van een generaal uit stermenu de boel gechrascht.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Gelukkig heeft het scriptje zijn werk gedaan kon tenminste terug online komen.

  6. #36

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm speel net een paar dagen en loop nu ook tegen zo'n servercrash op. Ik weet niet hoe vaak dit voorkomt maar het afdoen met wacht maar tot het script heeft gelopen en indien het nog niet werkt wachten tot serveronderhoud lijkt mij niet echt de juiste manier van oplossen. Heren geef eens wat technische informatie over dit probleem.

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik kom met op geen enkele mannier in het spel, wat nu?

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    gelukt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.