Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bestaat er nou echt geen mogelijkheid om lvl's te maken na lvl 50?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    Bestaat er nou echt geen mogelijkheid om lvl's te maken na lvl 50?

    Er moet toch een mogelijkheid zijn om ook lvl's te maken na lvl50.

    Je zou een missie kunnen maken dat je bijv. alle gebouwen moet hebben en dan ook geupt naar lvl3 om vervolgens lvl51 te kunnen spelen.
    Maak dat lvl dan met 3 miljoen ep ofzo.
    Om vervolgens lvl52 te kunnen krijgen met alle gebouwen op lvl4 en 4,5 miljoen ep.

    Maak het zo dat als men primium gebruikt men ep of stermunten krijgt en bij geen gebruik van primium alleen ep, dan gaat het ook niet zo snel.

    Naar mijn mening haal je dan ook weer een groot deel van de overspoeling uit de handel,
    dan zullen ook de lvl50 mensen weer een economie moeten opzetten.
    Waar je nu ziet dat een groot aantal, zich toeleggen op het maken van bepaalde soorten goederen om de markt te vullen.

    TREK SETTLERS ONLINE NL WEER UIT HET SLOP!!!!!!!!!!!!
    Hoe meer reacties hier en als je misschien vrienden in het buitenland hebt die dit spel ook spelen zegt het voort!!!!!!!!!!

    Groeten en nog vele jaren spelplezier, King of Dam.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij heeft BB_Skelril hier 2 dagen geleden hier een antwoord hierop op gegeven

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Bij nieuwe levels hoort nieuwe content: nieuwe gebouwen, nieuwe missieketens. Alleen als ze deze content maken zie ik niet in waarom dat gekoppeld moet zijn aan hogere levels dan 50. Ik vind de introductie van sprookjesavonturen enkele maanden geleden en recentelijk de epische houtopslag goede voorbeelden van hoe dat kan. Het zou fijn zijn als er vaker van dit soort nieuwe content komt, maar daarvoor hoef ik niet per se weer een periode aan levelgrinden te doen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat er hier meer om om deels de handel weer vlot te trekken door 1 of 2 lvl's erbij te krijgen.
    Maar ook om het spel plezier weer te vergroten van de meeste.
    Ik zie steeds meer oud gediende afhakken en naar andere spellen gaan hetgeen niet ten goede komt van settlers.
    Het maar een idee om de boel bezig te houden met volgens mij minimale inspanning van BB.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.