Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Handels markt wordt verziekt

  1. #1
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud

    Handels markt wordt verziekt

    Het is misschien handel maar de zogenaamde veilingen die gehouden worden verzieken de markt. Ik ben er voor om gewoon je handel in het handels huis te verkopen en dat even te melden op de handel. Volgens mij is het daar ook voor bedoeld maar ja wie ben ik.........
    In ieder geval kunnen mensen dan beter volgen wat er op de handel te koop is en de prijzen worden niet idioot hoog op gedreven
    Lagere levels krijgen geen KANS!!!!!

  2. #2
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal mee eens als er zo veiling is wordt de prijs erg hoor opgedreven (ook door mensen die totaal geen munten hebben)en zo wordt de hele handel verziekt.
    dus ik ben ook voor om te stopen met die veilingen beetje snel munten verdienen en anderen geen kans geven beetje jammer geeft de kleine handelaar ook de kans

    Gr Gonzo
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 15-02-14 om 23:14.

  3. #3
    rtrtet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    volgens de volgende regels van de forum:
    Handelen
    Settlers zijn geboren handelaars en voor spelers die graag handel willen drijven, heeft Blue Byte een systeem ontworpen in het spel. Hiermee kunnen spelers handelen met andere spelers. Om ervoor te zorgen dat de handel netjes verloopt zonder dat het speelplezier van andere spelers in het geding komt, kan ruilhandel alleen plaatsvinden in deze functie, het berichtensysteem, de Handels chat tab of via fluistergesprekken: niet in de andere chatrooms. In de handels chat tab behoort alleen handel te worden gevoerd.
    Let op:
    Vragen of gesprekken over ruilhandel die plaatsvinden in een andere chatroom kunnen ergerlijk zijn voor andere spelers. Moderators kunnen hier direct actie tegen ondernemen, zonder een waarschuwing.

    Wedstrijden in de chatroom of op het forum
    Wedstrijden moeten eerst worden goedgekeurd door de beheerders om mogelijke misdrijven of een oneerlijke gang van zaken te vermijden.
    In het algemeen: Spelers nemen op eigen risico deel aan wedstrijden die niet zijn georganiseerd door Ubisoft/Blue Byte. Schadeclaims moeten worden ingediend bij de organisator van de wedstrijd.
    Het stilzwijgen van beheerders en/of moderators mag nooit worden opgevat als toestemming. De beheerders hebben het recht om topics te verwijderen waarin spelers worden uitgenodigd voor ongeautoriseerde wedstrijden, zowel direct als indirect, of waarin spelers worden aangemoedigd om mee te doen aan zulke wedstrijden. Het verantwoordelijke lid zal op de hoogte worden gesteld via een privébericht.
    lijkt het mij verboden?
    Daarnaast wordt de veiling ook vaak gehouden in de wereldchat wat in het geding is met de bovenstaande regel Handelen.
    Ook vindt ik een veiling een soort wedstrijd want het gaat er inmiddels om wie er als eerst een zo hoog mogelijk bod uitbrengt
    Laatst gewijzigd door rtrtet; 15-02-14 om 23:34.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb er ook de balen van als er een veiling plaats vind... 9 van de 10x zie ik niet wat er geveild wordt en zie alleen getallen over het beeld vliegen en andere zaken die aangeboden worden zijn niet meer leesbaar.... wat mij betreft kappen met die veiling onzin...

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ja je mag ook niets eens meer met een laag bod beginnen wat is dan de lol van een veiling
    maar de mods hebben nog een optie ze kunnen mensen een bannetje geven vanwege flooding. veilingen genereren vaak heel veel berichten

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Ik heb alle feedback over veilingen van de afgelopen dagen gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat er een kleine groep spelers is die veilingen op het handelskanaal niet prettig vinden. Om ervoor te zorgen dat alle spelers het handelskanaal kunnen blijven gebruiken zullen er een aantal kleinigheidjes worden veranderd die ervoor zorgen dat het handelskanaal overzichtelijk blijft.

    1. Spammen in het handelskanaal is niet toegestaan. Spelers die zich hier niet aan houden riskeren een tijdelijke ban.

    2. Gebruik realistische prijzen en biedingen.

    Voorbeeld: Als je weet dat je veiling 1000+ munten op gaat leveren begin dan met een openingsbod van 250+ munten met biedingen van 50 per keer. Dit zorgt ervoor dat spelers minder hoeven te typen wat het voor iedereen overzichtelijker maakt.

    3. Blue Byte is niet verantwoordelijk voor veilingen en geschillen tussen spelers.

    Voorbeeld: speler 1 claimt dat hij/zij de veiling heeft gewonnen terwijl speler 2 de grondstoffen heeft gekregen.
    Hopelijk hebben deze aanpassing een positief effect voor zowel de spelers die veilingen willen houden als de spelers die geen veilingen willen houden.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 17-02-14 om 21:36.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    dank skelril

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    mooi om te weten

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril het zou wel handig zijn als die vervelende 24-uur wachten eraf kan. Nog steeds maak ik mee dat ik met iemand een dealtje sluit via het handelskanaal, waarnaar deze daarna gewoon weggekaapt wordt..Of er moet een andere optie zijn..

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Skelril het zou wel handig zijn als die vervelende 24-uur wachten eraf kan. Nog steeds maak ik mee dat ik met iemand een dealtje sluit via het handelskanaal, waarnaar deze daarna gewoon weggekaapt wordt..Of er moet een andere optie zijn..
    Diegene voor wie de handel voordelig is deze laten zetten in t hh poegel. Als het een voordelige deal is voor jou zet je m zelf, verkoop je iets voordelig aan een ander laat dan de ander zetten. Beetje hetzelfde als het visje voor de lootspot. Niemand die een vis zal kopen voor 500+ munten.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.