Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Handels markt wordt verziekt

  1. #21
    rtrtet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Skelril het zou wel handig zijn als die vervelende 24-uur wachten eraf kan. Nog steeds maak ik mee dat ik met iemand een dealtje sluit via het handelskanaal, waarnaar deze daarna gewoon weggekaapt wordt..Of er moet een andere optie zijn..
    de enige reden waarom die 24 uur wachtijd er is is om uitbuiting te voorkomen en het snel handelen tegen te gaan met een nieuw account.
    alleen mensen die echt serieus misleiden zullen die 24 uur echt wel wachten daarom lijkt het mij overbodig en kan het wel weg.

  2. #22
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Op de Engelse server is eenzelfde discussie gevoerd. Als de veilingmeesters op onze server nu eens onderstaande link doornemen en dit dan samen met de aanwijzing van BB_Skelril samenvoegen komt er vast een mooie guide uit waarnaar verwezen kan worden en die voor iedereen werkbaar is.

    http://forum.thesettlersonline.com/t...%28G3%29-Rules
    Ok, als ik deze link volg kom ik op het UK forum waar BB aankondigt een veilingkanaal gemaakt te hebben. Wanneer krijgen wij deze op de NL server? Of gaat BB in elk land aparte features implementeren?

    Hieronder volgt de vertaling (met dank aan google vertalen) van de tekst in het Nederlands die door BB geplaatst is:

    gisteren 15:30
    # 1

    BB_Namib

    BB_Namib is offline
    Community Team - Game Master

    -------------------------------------------------- ------------------------------
    Geregistreerd op: Dec 2013Posts : 71World : Sandycove

    Veiling kanaal ( G3 ) Rules

    Hallo allemaal ,

    Het is mij ter ore gekomen dat spelers zouden graag in staat zijn om veilingen te houden in TSO . Ik heb deze mogelijkheid overwogen en samen met het team hebben we besloten om ( Global -3 ) een speciale veiling kanaal te maken.

    Maar we hebben het gevoel dat we een paar regels om voor elke veiling soepel te laten verlopen :

    1 . Spelers die een veiling mogen vooraf adverteren in Global - 1 , Help en vakmanschap, maar niet meer dan een keer per uur , zorg er dan voor om de datum , tijd en plaats ( Global - 3 ) ​​staat

    2 . De speler die de veiling moet de potentiële klanten van de goederen , de prijs ( middelen of munten ) ook op de hoogte en lengte van de veiling ( beperkt tot een maximum van 5 minuten ) en het al dan niet sprake is van een minimumprijs op de goederen, die zal helpen voorkomen dat verwarring als de minimumprijs niet wordt bereikt.

    3 . De veiling begint zodra de veilingmeester zegt start en eindigt als hij zegt STOP .

    4 . De laatste speler om te bieden voor het einde van de veiling is de winnaar , en de handel wordt vervolgens gerangschikt in fluisteren .

    5 . In geval van een geschil over welke speler het laatste bod van de veilingmeester kan een MOD vragen (als MOD 's niet aanwezig zijn kunt u vragen een niet bieden speler) te kopiëren / plakken het winnende bod laten zien op hun chat- scherm om de winnaar te bevestigen gemaakt

    6 . Terwijl in Global - 3 tijdens een veiling alle spelers moeten vermijden te praten om de goede voortgang van de veiling te garanderen .

    Om snel toegang te krijgen tot wereldwijde 3 u kunt typen / j global- 3 en voor meer kanaal commando's , kijk hier .

    Ik en het team wensen u allen een gelukkig veiling.

    Proost
    BB_Namib

    Laatst aangepast door BB_Namib ; Gisteren om 16:02 . Reden : Toegevoegd kanaal commando koppeling


  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hoog google-translate gehalte, maar het is duidelijk

  4. #24
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeljko Bekijk Berichten
    Ok, als ik deze link volg kom ik op het UK forum waar BB aankondigt een veilingkanaal gemaakt te hebben. Wanneer krijgen wij deze op de NL server? Of gaat BB in elk land aparte features implementeren?

    Er hoeft niks geimplementeerd te worden want er zijn standaard een hele zooi vrije chatkanalen op elke server. Tik gewoon /j global-x en vul voor x een willekeurig getal in en je bent er. Daar heb je BB niet voor nodig.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #25
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Er hoeft niks geimplementeerd te worden want er zijn standaard een hele zooi vrije chatkanalen op elke server. Tik gewoon /j global-x en vul voor x een willekeurig getal in en je bent er. Daar heb je BB niet voor nodig.
    Zij hebben van Global 3 dus een veilingkanaal "gemaakt", wellicht handig om een soortgelijke constructie toe te passen of een aparte tab te maken!

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Op zeus, de amerikaanse server houden ze op global-5 elke zondag een mega veiling omstreeks 23:00 onze locale tijd.
    Een speler heeft haar services als veilingmeester aangeboden en een mod kijkt mee of het redelijk verloopt.

    als speler krijg je de mogelijkheid om een half uur voor de veiling je aanbiedingen door te fluisteren of te mailen (max 3 slots per speler) en dan komt er een wachtlijst met aanbieder en lotnummer op een google spreadsheet.
    als je lot is verkocht komen de aangeboden spullen plus winnend bod en koper erachter te staan zodat alle mensen kunnen meekijken.

    Dit is simpelweg een geniaal systeem met veel toeschouwers/bieders en sinds het op global-5 is, zit het buiten het hulp, handels- en wereldkanaal zodat er geen *overlast* is

    Op deze manier kan iedereen zen eigen gang gaan en de mensen die naar de veiling willen kunnen naar global-5

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    wat een onzin dat zovelen uitkramen wat helemaal niks met handel te maken heeft, terwijl anderen gewoon met handel bezig zijn (of wordt geveild, dat toegestaan is, dat is ook handel: voor degenen die de Nederlands taal niet machtig zijn).

    het zijn juist degenen die zich onvolwassen gedragen die de sfeer en handelchat verzieken. beetje common sence is soms moeilijk te vinden, maar wel begrijpelijk dat velen van hen in geen enkel gilde welkom blijkt te zijn!

    ga gewoon handelen en laat ander ook gewoon handelen (of veilen)!!! grow-up!!!
    Laatst gewijzigd door KingEd7; 05-04-14 om 20:43.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.