Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Handels markt wordt verziekt

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Diegene voor wie de handel voordelig is deze laten zetten in t hh poegel. Als het een voordelige deal is voor jou zet je m zelf, verkoop je iets voordelig aan een ander laat dan de ander zetten. Beetje hetzelfde als het visje voor de lootspot. Niemand die een vis zal kopen voor 500+ munten.
    Ja maakte pas mee dat ik via de handel wat avo's tegelijk kocht (bundelprijs) Waarvan ik er 2/4 kon open, de rest werd weggekaapt. Wat je zegt kan inderdaad wel, maar ik vind het nog steeds jammer dat je niet meteen kan handelen. Ik zie eigenlijk niet met een de meerwaarde van 24 uur wachten. Mensen die willen oplichten die wachten wel eventjes 24 uur

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    t is geen garantie idd, maar denk wel dat t een drempel is die er wel zorg voor draagt dat t minder gebeurt.

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    t is geen garantie idd, maar denk wel dat t een drempel is die er wel zorg voor draagt dat t minder gebeurt.
    Ja, je hebt niet niet meer dat je ineens random handelsverzoeken krijgt. Of wat je *vroeger* had, dat je handel werd omgedraaid. Zet je 10 munten op de handel tegen 10 erts, krijg je de handel 10 erts tegen 10 munt. (Toen kreeg je dat nog in een bericht ja! Goede oude tijd )

  4. #14
    TIPEX
    nu is het aan ons om dit in een mooi vorm te gieten, mijn voorstel is standaard afkortingen te gebruiken bij veilingen, tevens slecht 1 grondstof verkiezen om de veiling te houden

    dus niet zoals n het geval soms is bieden in graniet of munten... nee du senkel in 1 grondstof, densoonds splits je je veilinggs in partijen en doe je het een paar jeer

    veilinggrondstof (vgs)
    startbod (sb)+ vermelding van de grondstof waar men in bied
    opbod (ob)verhogen met een aangegeven realistsche eenheid of een veelvoud van de aangeven eenheid
    eindtijd (eind)
    eventueel een prtscreen na de veiling als bewijs

    dus het zou ongeveer zo uitzien dan bvb:

    vgs piratenhuisje/ sb 250munten/ ob 25/ einde 22.00u

    als we allemaal een gelijkardige manier van veilen houden blijft het verzichtelijk en is het ook aangenaam voor iedereen

    mvg tipex

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat het met die afkortingen niet overzichtelijker wordt voor de mensen die ook af en toe op handelskanaal kijken. de ergernis over veilingen zal dan eerder toenemen dan afnemen, ben ik bang.

  6. #16
    TIPEX
    aan alles moet je wennen, ondertussen zijn er veel afkortingen ingeburgerd zoals ss db, nieuwe spelers kennen sowieso niet

  7. #17
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt het Calimero gehalte (ik is klein en jij is groot) wel erg hoog, over het algemeen lopen de veilingen prima! Dat er HEEL veel mensen zijn die L50 zijn en vrijwel niets aan hun munten hebben en zo iets willen kopen is eenmaal een feit. Dus het argument dat aangedragen wordt is niet reëel! Sommige kopen hun schoenen bij de Schoenenreus en sommige kopen deze op de PC Hooftstraat, bij veilingen zijn er ook mensen die 1000 euro bieden voor een Ferrari maar helaas voor hun wordt deze ook voor een veelvoud verkocht! Moeten dan diegene die er 50k voor overhebben dan rekening houden met de kleintjes?

    Uiteraard moeten mensen die oneerlijk veilen aangepakt worden maar als er een nieuw initiatief/dimensie aan de handelchat gegeven gun dan de mensen die normaal veilen en de mensen die deelnemen aan de veiling ook hun plezier!

  8. #18
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Voor de zoveelste keer: waarom wordt er door de veilingorganisatoren geen vrij kanaal gebruikt voor veilingen?, blijft het handelskanaal overzichtelijk en kunnen de veilingdeelnemers ongestoord hun gang gaan
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #19
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een beetje het gevoel dat we hier aan het zeuren zijn om het zeuren; een veiling is ook handel en het is echt niet zo dat er continu de hele dag veilingen zijn (anders zou ik ook wel gaan zeuren; om het zeuren )

    Laten we het met ze allen gezellig houden; veiling of niet; en voor wat betreft de prijzen op de veiling; deze worden mede in de hand gewerkt door BB; aangezien er voldoende lvl 50 spelers zijn die niets meer met hun munten kunnen en dus maar *high-roller* spelen op een veiling; bekijk het positief: De veiler krijgt zo meer munten die hij/ zij in het spel weer kan gebruiken!

    Gr. van jullie gevederde vriend

  10. #20
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Voor de zoveelste keer: waarom wordt er door de veilingorganisatoren geen vrij kanaal gebruikt voor veilingen?, blijft het handelskanaal overzichtelijk en kunnen de veilingdeelnemers ongestoord hun gang gaan
    kijk wijze worden maar helaas mag dat niet van BB denk ik zo

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.