Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: fluister tabje bug

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud

    fluister tabje bug

    Na opnieuw inloggen blijft de fluistertab knipperen alsof er iemand een gesprek start net zo lang tot er daadwerkelijk door speler of willekeurige medespeler gechat is op deze tab.


    Door een simpele bla de ruimte in te slingeren is het al opgelost, maar vind het toch een slordig bugje dat ik ondanks het bekend zijn bij diverse medespelers niet in het "bekende bug"-lijstje zie staan, vandaar deze vermelding.

    windows 8.1 met IE op bureaublad, maar gezien de hoeveelheid mensen die em heeft speelt het waarschijnlijk in meerdere browsers.

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    hmm volgens mij is dit al een oud bugje.
    die fluister bug komt als je een fluister krijgt terwijl je offline bent.

    om er af te komen geef iemand anders een fluister maar dat wist je al.
    dit stoort mij eigenlijk helemaal niet.

    ik vind eerder dat ze de ep van missies ook omzetten in stermunten voor level 50 spelers.
    zou veel beter zijn

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    gelukkig kan je in dit spel ook iets heel cools namelijk je zelf fluisteren /w EIGENNAAM

    dit lost het ook op

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Moet zeggen dat ik ivm voor de update wel buitensporig (vrijwel dagelijks) word gefluisterd terwijl ik offline ben *-)
    Het kan toeval zijn natuurlijk...

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt s-andman.

    Nu nog een programmeur die dat commando in een regeltje of 3ofzo zet om uit te voeren na inloggen en we zijn er helemaal vanaf :P

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    hmm, zelfs op de testserver knippert mn fluister. Toch wel apart.. heb daar niemand in mn vriendenlijst en kan me niet voorstellen gezien ik daar zelden inlog dat iemand me probeert te fluisteren. Lijkt toch echt wel een nieuwe bug.

  7. #7
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb dat ook, maar is alleen op de test.
    zal wel iemand je in het verleden je een fluister hebben gegeven of zo en daarom heb je dat nog.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Nee daar geloof ik niet in Zvicinou. Ik heb een aantal weken geleden nog ingelogd en niets aan de hand. Niemand verder gesproken daar ofzo en ben daar ook niet bekend onder de naam kili. Spelers van hier zullen mij daar dus ook niet op de gok hebben kunnen bereiken. Dat tesamen met de frequentie waarop ik t hier op de server tegenwoordig mee maak de afgelopen weken zet me toch serieus aan het twijfelen of we hier nu niet te maken hebben met een nieuwe bug.

  9. #9
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    waar maak je eigenlijk druk om?
    het is maar de test server^^

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Maak me niet druk, ik meld het... Heb er hier op de server sinds de update ook met veel regelmaat last van. Dacht van zal wel toeval zijn en word nu gewoon wat meer tijdens min afwezigheid gefluisterd. Maar als t me dan op een testserver ook ineens overkomt dan geloof ik niet echt meer in toeval en is het me het melden waard.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.