Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: fluister tabje bug

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik blijk dit probleem ook te hebben...
    Daarboven ben ik zo'n neuroot dat ik telkens controleer of ze niet effectief hebben gefluisterd.
    Vrij lastig dus.

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Haha, zo 'n neuroot ben ik dan ook Intelex.

    De laatste 2 a 3 weken staat bijna iedere ochtend als ik inlog fluister te knipperen. Het gebeurt naar mijn gevoel ook vaker overdag. Zoveel vriendjes heb ik niet die regelmatig van fluister gebruik maken.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13
    MOD_Lentox
    Hallo,

    Bij sommige spelers knippert het fluister tab. Dit wil niet zeggen dat het een bug is. Het kan ook zo zijn dat iemand jou heeft gefluisterd toen je offline was.

    Dit is makkelijk op te lossen door jezelf te fluisteren

    typ: /w (naam) (spatie)

    Succes

  4. #14
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Hallo,

    Bij sommige spelers knippert het fluister tab. Dit wil niet zeggen dat het een bug is. Het kan ook zo zijn dat iemand jou heeft gefluisterd toen je offline was.




    Als het geen bug is is het een feature. Wat is de meerwaarde van een knipperende fluistertab wanneer je a) niet kunt zien wie de poging gedaan heeft en b) niet kunt zien wat die persoon gefluisterd heeft.
    Bovendien van de kant van de fluisteraar ook niet slim om een afwezig persoon te fluisteren.
    Het is wel degelijk een officieel erkende bug te vinden, op het uk-forum onder verified bugs:
    http://forum.thesettlersonline.com/t...-whispered-you
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #15
    MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Het is wel degelijk een officieel erkende bug te vinden, op het uk-forum onder verified bugs:
    http://forum.thesettlersonline.com/t...-whispered-you
    Op onze forum is dit ook bekend Qwerty.

    >HIER<

  6. #16
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Lentox, ik weet hoe ik dat knipperen weg kan krijgen en dat het soms voorkomt als iemand mij fluistert terwijl ik offline ben.
    Ik ben geen beginner Juist daarom weet ik dat het de laatste tijd veel vaker voorkomt dan voorheen.

    Mag ik je vragen waarom je met de link "hier" verwijst naar dit topic?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #17
    MOD_Lentox
    Hmm ik zie dat deze link hetzelfde is

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Kon het niet laten hoor, sorry
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Het schijnt dat deze bug tegenwoordig twee vormen kent.
    Ik spreek hier even niet voor me zelf maar voor medespelers waarvan ik weet dat ze dit vrij wel altijd hebben.

    Bij sommige spelers is mij bekend dat de fluister tab nooit knippert, ook niet als iemand ze daad werkelijk en fluister stuurt.
    Misschien dat deze informatie nuttig is voor onze ontwikkelaars.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.