Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Verandering log: 12.02.2014

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Verandering log: 12.02.2014

    NIEUWE NPC EN MISSIEKETEN
    • Een nieuwe missieketen met een nieuwe NPC is geïmplementeerd
    • De nieuwe missies zijn beschikbaar voor alle spelers vanaf niveau 45

    EPISCHE WERKPLAATSEN
    • Epische houtwerkplaats is geïmplementeerd
    • Heeft verschillende hout productieketens
    • Het nieuwe gebouw kan worden verkregen in de winkel
    Meer informatie is te lezen in het ontwikkelaarsdagboek van 23 oktober 2013


    NIEUW IN-GAME MAIL INTERFACE
    • Het mail interface is geheel opnieuw ontworpen
    Meer informatie is te lezen in het ontwikkelaarsdagboek van 8 november 2013


    PRODUCTIEKETEN OPTIMALISATIES
    • Er zijn een paar optimalisaties doorgevoerd in de productieketens


    NIEUWE MYSTERIEUZE DOOS
    • Buddy's valentijnsverrassing is geïmplementeerd en kan worden verkregen in de winkel voor 95 edelstenen


    BUG FIXES EN MODIFICATIES
    • Op een garnizoen klikken nadat je het verplaatst zal nu het juiste menu openen
    • Drijvende huizen onder constructie verloren de constructie animatie en de uiteindelijke graphics werden weergegeven na het verversen van een zone
    • Wanneer er 4 of meer taken in de wachtrij staan bij de barak zal het annuleren van één van deze taken niet langer lijden tot een verversing van de wachtrij waardoor spelers soms per ongeluk edelstenen betaalden voor het afronden van een taak
    • De missie "Nabij het dorp" gaf een verkeerd pictogram weer in het missieboek
    • De "Nodig een vriend uit" bevestigingsmail had een blanco onderwerp
    • Hete citroenthee heeft nu de juiste beschrijving in het promotie venster
    • Landing zones werden niet correct gebruikt in sommige avonturen wanneer er meerdere spelers aanwezig waren
    • Het strijd voorbeeld in Meer verborgen experimenten is gemaakt
    • De beschrijvingen van alle epische roofavonturen zijn bijgewerkt
    • De animatie van Settlers die vlees of water dragen is gemaakt
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 10-02-14 om 19:08.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Update: de wijzigingen aan de productieketens zijn tijdelijk uitgesteld.


    Beste Settlers,

    Met de update die gepland staat voor 12 februari 2014 zullen er een aantal wijzigingen worden doorgevoerd die invloed hebben op de productieketens.

    Meer details over de veranderingen is hieronder te vinden.
    • Grondstoffen zijn benodigd om een productiecyclus te starten
      Momenteel worden grondstoffen aan het einde van een productiecyclus verbruikt. Na de wijzigingen zullen de middelen aan de start van de productiecyclus uit je pakhuis worden gehaald.

    • Verbetering van het grondstof aanvul proces
      In het geval dat de maximale capaciteit van een afzetting niet wordt bereikt zal de aangewezen werkplaats (bijv. bosbeheerders) opnieuw worden berekend, dit zal gebaseerd zijn op de hoeveelheid grondstoffen die kunnen worden bijgevuld.

      Voorbeeld: als het maximum capaciteit van een houtafzetting 25 is en er zijn momenteel al 24 eenheden dan zal er slechts een boswachter worden aangewezen om bij te vullen.

    • Grondstoffen toevoegen aan het pakhuis
      Grondstoffen zullen alleen aan je pakhuis worden toegevoegd wanneer alle grondstoffen er in passen.

      Voorbeeld: als een werkplaats 5 eenheden hardhout planken produceert en er is alleen ruimte voor 3 extra hardhout planken in het pakhuis dan zal er niets aan je pakhuis worden toegevoegd. De productieketen van de werkplaats zal worden gepauzeerd totdat er genoeg ruimte in je pakhuis is om de geproduceerde goederen op te slaan.

    • Productie na een upgrade
      Wanneer je een werkplaats upgrade terwijl de productiecyclus loopt zullen de “oude” hoeveelheid grondstoffen worden geproduceerd. De benodigde grondstoffen zijn al verbruikt voor de productieketen (voor de upgrade), dus zullen de bijbehorende hoeveelheid grondstoffen worden geproduceerd.

    • Eenheden toewijzen aan afzettingen
      Wanneer een afzetting bijna leeg raakt (door bijv. een houthakker) zullen er geen Settlers van andere werkplaatsen naar deze afzetting worden gestuurd. In plaats daar van zullen de werkplaatsen naar nieuwe afzettingen gaan zoeken. Settlers zullen niet langer zonder grondstoffen terugkeren.
    Veel speelplezier.
    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 11-02-14 om 17:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.