Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Koekjesbuff (32u) gedroppt, maar geroosterde eend (4 uur) gekregen in het spel

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    Koekjesbuff (32u) gedroppt, maar geroosterde eend (4 uur) gekregen in het spel

    Beste,

    Ik vroeg vanochtend om op mijn munthuis level 5 'koekjes, 32 uur buff x2' te droppen door Xzardas2013, een gildelid. Ik heb hem de koekjes gestuurd en hij heeft ze gedroppt. Ik zag ineens dat ipv de koekjes er geroosterde eend was gedroppt op mijn munthuis en ik was verontwaardigd waarom hij de verkeerde buff droppte. Naar nu blijkt heeft hij wel de koekjes gedroppt die ik stuurde en geen geroosterde eend! Oftewel een fout in het spel, mogelijk door het serveronderhoud van vanacht?

    Hij had namelijk zijn 2 koekjes die we laatst hebben gehad niet gebruikt nog en ik ook niet. Maar nu heb ik er nog maar 1 en hij 2. Dus 1 koekje is nu weg! Hopelijk kan hier naar gekeken worden om het op te lossen. Ik hoor het graag, alvast vriendelijk dank

    Michael16

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    of hij heeft verkeerd gekeken of hij is een liegbeest

  3. #3
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    stuur een bericht naar ondersteuning die kunnen terug kijken wat er is gebeurd

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.